Ključne odgovornosti:
Kreiranje PR strategije, kampanja i inicijativa za poboljšanje javne percepcije o kompaniji LAFAT KOMERC d.o.o. i brendu navedenog pravnog lica
- Upravljanje PR poslovnom funkcijom;
- Pozicioniranje brenda LAFAT u percepciji potrošača u BiH;
- Stvaranja visokokvalitetne percepcije kompanije;
- Izrada i implementacija strategije odnosa s javnošću kompanije;
- Analizira, priprema i implementacija projekata iz oblasti društveno odgovornog djelovanja;
- Iniciranje, planiranje i realizacija projekata od posebnog interesa za kompaniju;
- Unapređenje i održavanje profesionalnih odnosa sa medijima, vladinim i nevladinim sektorom;
- Kreiranje povjerenja u kompaniji;
- Kontinuirano i kontrolirano prikupljanje, oblikovanje i plasiranje vijesti iz kompanije;
- Obavljanje poslova glasnogovornika;
- Pružanje podrške iz oblasti odnosa s javnošću članicama kompanije.
Uslovi koje kandidat treba da ispunjava:
- Univerzitetsko obrazovanje, poželjno iz oblasti menadžmenta, medija, marketinga, ili drugih srodnih društvenih oblasti;
- Radno iskustvo na rukovodećim pozicijama u korporativnim komunikacijama, marketingu, medijima ili NGO.
Posebne vještine:
- Izvrsne komunikacijske vještine;
- Izvrsne interpersonalne vještine;
- Široka mreža kontakata i poznanstava;
- Napredno poznavanje rada medija;
- Prezentacijske vještine;
- Odlične IT vještine;
- Samoinicijativnost;
- Sposobnost prepoznavanja prioriteta i efektivnog planiranja;
- Kreativnost I inovativnost.
Rok: 30.12.2020
Prijave slati pute opcije PRIJAVI SE NA OGLAS
Više informacija ovdje.