United Media, vodeća medijska kompanija u jugoistočnoj Evropi, potpisala je ugovor sa Forbesom kojim je planirano pokretanje licenciranih Forbes digitalnih izdanja u Bosni i Hercegovini, Srbiji, Hrvatskoj, Sloveniji i Crnoj Gori, te organiziranje prepoznatljivih Forbes konferencija i događaja.
Kao dodatak jednom od najutjecajnijih poslovnih medijskih brendova, novi Forbes portali bit će vrhunske platforme za iniciranje razgovora i tema o nekim od najutjecajnijih lidera, menadžera, investitora i poduzetnika iz Adriatic regije, o onima koji pokreću promjene, transformiraju poslovanje i imaju značajan utjecaj na svijet.
S tim u vezi, United Media raspisuje konkurse:
1. Urednik Forbes Bosna i Hercegovina
Uslovi:
– visoko obrazovanje u oblasti novinarstva ili društvenih nauka
– najmanje tri godine iskustva uredničkog posla u medijima
– iskustvo u istraživačkom novinarstvu
– odlične komunikacione vještine
– ponavanje alata i analitike kao što su Google Analytics i ChartBeat
– želja za učenjem i usavršavanjem
– informiranost o svim relevantnim vijestima iz zemlje i svijeta
– poznavanje lokalne ekonomije, biznisa i relevantnih učesnika u biznisu, vodećih i utjecajnih osoba u biznisu
– praćenje medijskih i digitalnih trendova
– prepoznavanje tema koje su od javnog interesa i koje zanimaju publiku
– poznavanje društvenih mreža
– nezavisnost i lični integritet
– perfektno znanje engleskog jezika
Odgovornosti:
– predvođenje tima koji kreira sadržaj – od najnovijih vijesti do analiza i tema od javnog interesa i istraživačkog novinarstva
– identificiranje značajnih trendova i tema kroz analitičke alate
– uređivanje sadržaja i provjera tačnosti podataka
– vještine uređivanja naslova medijskih sadržaja
– rad na SEO optimizaciji sadržaja
– donošenje uredničkih odluka u kombinaciji sa analitikama i profesionalnim osjećajem
– poštovanje profesionalnih i etičkih standarda u novinarstvu
– nezavisnost u radu
– odgovornost za rezultate
– poštovanje i njegovanje uređivačke politike Forbesa i kompanije United Media
2. Novinar Forbsa
Uslovi:
– najmanje tri godine iskustva rada u medijima
– vještina kreiranja medijskog sadržaja pravovremeno i profesionalno
– instinkt i entuzijazam za identificiranje vijesti i tema od društvenog značaja
– razumijevanje najnovijih medijskih trendova i tehnologija
– znanje rada u CMS, vođenju društvenih mreža i kreiranju SEO sadržaja
– informiranost o svim relevantnim vijestima iz zemlje i svijeta, posebno iz sfere lokalnog biznisa i ekonomije
– znanje engleskog jezika
Odgovornosti:
– kreiranje medijskog sadržaja koji je relevantan za publiku i od javnog interesa
– svakodnevno predlaganje i obrada relevantnih tema
– identificiranje novih i interesantnih priča koje nisu došle do javnosti
– originalan pristup temama na dnevnom nivou
– vještina pisanja naslova i njihovog prilagođavanja za društvene mreže
– poštovanje profesionalnih i etičkih standarda u novinarstvu
– nezavisnost u radu
– odgovornost za rezultate
– poštovanje i njegovanje uređivačke politike Forbesa i kompanije United Media
Prijave sa biografijom slati na adresu hr@n1info.com sa naznakom: Prijava na konkurs za poziciju urednika/novinara (u zavisnosti za koju poziciju aplicirate)
Konkurs je otvoren do 1. jula 2023. godine. Kandidati koji uđu u uži izbor bit će kontaktirani.
O United Media:
United Media je dio United Group i vodeća je medijska kompanija u jugoistočnoj Evropi. Posluje u osam zemalja i ima 4.200 zaposlenih, a godišnje proizvodi više od 40.000 sati originalnog sadržaja koji vodeći međunarodni operateri distribuiraju na tržište od više od 40 miliona ljudi.
Pored toga, u svom portfoliju ima 55 televizijskih stanica, od kojih sedam sa nacionalnom dozvolom i uspješan digitalni portfolio od 30 web portala, kao i šest štampanih izdanja i pet radio stanica.
Kompanija također nudi jedinstvenu uslugu oglašavanja sa prodajom reklamnih slotova i preciznim targetiranjem u skladu sa ciljnom grupom za odabrane kanale.
O Forbesu:
Forbs slavi uspjeh proslavljajući one koji su ga postigli i one koji žele da ga postignu. Forbs okuplja najuticajnije lidere i poduzetnike koji pokreću promjene, transformiraju poslovanje i imaju značajan uticaj na svet.
Brend danas dopire do više od 140 miliona ljudi širom svijeta kroz svoje pouzdano novinarstvo, prepoznatljive LIVE i Forbes virtuelne događaje, prilagođene marketinške programe i 45 licenciranih lokalnih izdanja u 76 zemalja.
Preuzeto sa: n1info.ba
„Ova objava je nastala u okviru Bosnia and Herzegovina Resilience Initiative (BHRI) projektom, koji sprovodi Međunarodna organizacija za migracije (IOM), uz finansijsku podršku Austrijske razvojne saradnje.“