Prva predavanja u okviru programa održana su danas, čime je ozvaničen početak rada Ženske Mentorske Mreže. Ovo je jedinstven mentorski program koji okuplja više od 100 poslovnih žena, sa jedne strane iskusne liderice koje će u naredna četiri mjeseca nesebično podijeliti svoja znanja i iskustva, a s adruge strane mlade žene u početnoj fazi karijere. Cilj mentorskog programa je da im se olakša napredovanje i omogući da se lakše izbore sa preprekama koje ih očekuju.
Ženska Mentorska Mreža je koncipirana sa idejom da postane redovan godišnji program razmjene znanja iskusnih liderica iz različitih industrija i poslovnih segmenata. Ove smo godine, pored Sarajeva, okupili učesnice iz Banjaluke, Tuzle, Mostara, Istočnog Sarajeva, Bijeljine, Prijedora, Srebrenika, Visokog, Ilijaša, Travnika, Kaknja, Tešnja, Lukavca, Doboja, Usore, Živinica, Srebrenice.
Sanela Pašić, predsjednica Uprave Addiko Bank Sarajevo i inicijatorica ovog programa na otvaranju je naglasila da će učesnice ovog programa, putem individualnog mentorstva i zajedničkih obuka, steći znanja iz menadžmenta, upravljanja karijernim razvojem, pregovaranja, networkinga, javnog nastupa i brojnih drugih oblasti. “Posebnu vrijednost ovog programa čine iskustva predavača i mentorica, koja će one podijeliti sa učesnicama programa i time olakšati rješavanje nekih budućih izazova”, naglasila je Pašić.
Sabina Softić, direktorica Deloitte BH i druga inicijatorica projekta Ženska Mentorska Mreža je naglasila: “Deloitte u BiH je već sedam godina aktivan na osnaživanju, podršci i umrežavanju žena u BiH putem SheXo – Kluba poslovnih žena. Zajednički projekat sa Addiko Bank Sarajevo na ovoj inicijativi je od iznimnog značaja kako bi se kroz umrežavanje mladih talentovanih žena sa iskusnim lidericama iz raznih sfera poslovanja doprinijelo njihovom samopouzdanju, te ih se ohrabrilo da vjeruju u ostvarenje svojih poslovnih i privatnih ciljeva.”
Prvog dana rada Ženske Mentorske Mreže predstavljena je publikacija SheXo Kluba, u kojoj su rezultati istraživanja stavova, uvjerenja i razmišljanja žena i muškaraca iz upravljačke strukture malih i velikih kompanija u Bosni i Hercegovini. Ovo istraživanje pruža zadivljujuću sliku o našim poslovnim ženama, jer potvrđuje da se i u poslovno negostoljubivim okolnostima može uspjeti drugačijim pristupom, upornošću i kontinuiranim ulaganjem u sebe. Namjera ovog istraživanja je skrenuti pažnju na značaj žene u društvu.
Projekat se održava uz podršku EBRD, IFC, UNDP i RCC, a medijski partner projekta je magazin Azra.
(akta.ba)