U cilju jačanja našeg tima, zapošljavamo u
Odjelu upravljanja prodajom za Retail klijente
Menadžer Kontakt centra
1 izvršilac (m/ž)
(ugovor o radu na određeno vrijeme)
Mi smo banka koja nudi finansijske proizvode i usluge građanima, pravnim licima i javnim institucijama nov i jednostavan način.
Komuniciramo jednostavno, efikasni smo i fokusirani na bitno.
Za nas u Addiko banci bitno je da ono što radimo, radimo najbolje.
Tvoj posao:
- koordinacija rada/ definisanje ciljeva/upravljanje aktivnostima Kontakt centra
- inicijativa i kontrola tehničkog i personalnog razvoja Kontakt centra
- upravljanje procesom ostvarivanja ključnih indikatora efikasnosti (KPI)
- organizacija, praćenje, kontrola i vršenje redovnih aktivnosti Kontakt centra s posebnim naglaskom na kvalitet usluge
- planiranje i organizacija aktivnosti prodajne/telesales kampanje
- priprema statističkih izvještaja rada Kontakt centra i analiza povratnih informacija klijenata
- analiza baze podataka za upravljanje prigovorima klijenata, koordinacija prigovora i odgovora prema klijentima
- organizacija kvalitetne razmjene informacija između Kontakt centra i ostalih organizacionih jedinica u Banci
Tvoj profil:
- VSS/VŠS
- radno iskustvo u trajanju od najmanje 3 godine
- poznavanje programa MS Office paketa (Excel, Word, Power Point)
- poznavanje engleskog jezika
- izražene vještine rukovođenja
- izražene komunikacijske vještine
- mogućnost upravljanja stresnim situacijama
Mi nudimo:
- izazovnu poziciju u dinamičnom, internacionalnom okruženju
- priliku za učenje i razvoj
- rad u profesionalnom i motivisanom timu
Oglas vam se svidio? Mislite da ste idealni za opisanu poziciju?
Rok za podnošenje prijava je 14.12.2020.godine.
Samo kandidati koji uđu u uži izbor će biti kontaktirani.
Prijavi se na linku.
(hocu.ba)