Beecreative: Olakšica poslodavcima da dođu do profesionalaca kreativne industrije

Ne čujemo često iskustva poslodavaca koji angažiraju freelancere, a brojni su pozitivni primjeri kako jednokratnih saradnji po projektu, tako i dugoročnih, odnosno ponovljenih angažmana. Ali koliko je teško doći do dobrog saradnika?

Ilustracija: Shutterstock
Najčešći primjeri honorarnih angažmana stručnjaka su iz oblasti grafičkog i web dizajna, fotografije i vođenja društvenih mreža, pa je platforma www.beecreative.ba omogućila kompanijama besplatno povezivanje sa preko 1300 freelancera. Rijetko mala i srednja preduzeća u BiH imaju kapaciteta za stalno upošljavanje ovih struka, te su prinuđeni njihove usluge koristiti po projektnim zadacima. Međutim, nakon kvalitetno urađenog posla nerijetko ti angažmani prerastu u dugoročne saradnje, a odgovor na pitanje: “Ko ti je to radio?”, biva: “Imam svog čovjeka”.
Transparentan i brz proces selekcije kandidata
S obzirom da platforma Beecreative spaja poduzetnike i freelancere od septembra, već je u bazi određeni broj uspješno realiziranih projekata na zadovoljstvo svih uključenih strana. Kašahana, šarmantno mjesto koje nudi ukusne zobene kaše i druge zdrave poslastice za ponijeti, je dobila novu stranicu i cjenovnik u kratkom roku i u okviru budžeta koji su mogli priuštiti: “Sam proces je bio dosta jednostavan. Pripremili smo oglas koji je sadržavao osnovne informacije o tome šta tražimo, te šta nudimo. Nakon objavljivanja oglasa su nas kontaktirali zainteresovani freelanceri, slali svoj portfolio i svoje ponude. Mi smo napravili uži izbor, te sa izabranima nastavili dalju komunikaciju u pravcu izrade zadataka. Moram napomenuti da je sve bilo izrađeno uz maksimalno uvažavanje naših sugestija, te poštovanje zadatih vremenskih rokova”, kaže nam vlasnica Kašahane Selma Mezetović Međić. Iz Kašahane su ohrabreni ovim jednostavnim procesom koji im je uštedio vrijeme i olakašao proces selekcije, gdje su transparentno mogli da imaju uvid u stotine profila freelancera.
Velika baza kretivaca i za specifične potrebe
A nakon što je online-shop MH biseri krajem marta izbacio novu kolekciju nakita, željeli su tu ljepotu reprezentativno i prikazati te su sa prilično limitiranim budžetom na Beecreative platformi uspjeli pronaći ono što su i tražilli: “Nakon brojnih kvalitetnih aplikacija, zbog specifičnosti biserne površine, mi smo dali zadataka da nam dostave fotografije bisera te je presudila najbolja fotografija s kim da nastavimo saradnju, a plus je bio i što je odabrani fotograf imao studio. Bez baze koja mi je dostupna na Beecreative platformi ne bih uspjela pronaći ono što mi je bilo potrebno, niti bih imala vremena proći selekciju tolikog broja kandidata”, ispričala nam je Hatidža Smajić Kubat svoje iskustvo.
Dosadašnji biznis-korisnici kažu da im ovakav način pronalaska honorarno angažiranih osoba, u kreativnoj industriji, mnogo znači zbog uštede vremena pri selekciji, pristupa velikoj bazi profesionalaca, ali i jer ostatak posla u kompaniji ne trpi.
Platforma Beecreative pokrenuta je uz podršku Vlade Švicarske kroz aktivnosti projekta MarketMakers, a implementirana od strane Centra za edukaciju i istraživanje Nahla.
(klix.ba)