Dnevnik uspjeha – Predstavljamo drugo izdanje Tematskog biltena eKapije posvećenog ljudima koji pokreću poslovni svijet

Poslovni portal eKapija objavio je drugo izdanje Tematskog biltena “Dnevnik uspjeha – Ko su ljudi koji pokreću poslovni svijet”.

I u ovom tematskom biltenu pročitajte:
– priče uspješnih poslovnih ljudi iz ličnog ugla;
– savjete za poslovanje nekih od najuspješnijih ljudi regiona;
– osvrte na trenutnu situaciju na različitim tržištima;
– poslovne planove uspješnih kompanija iz regiona.
Sa Dejanom Turkom, CEO A1 Slovenija i A1 Srbija, razgovarali smo o tome kako je izgledao njegov, ali i razvoj kompanije, koji su novi ciljevi i stremljenja, a ukazao je i na to koja je uloga generalnog direktora i u čemu je suština definicije “dobrog menadžera”.
Bogdan Šoškić, Jelena Živanović i Goran Bačić iz kompanije Gebrüder Weiss podijelili su sa nama kako grade povjerenje kod klijenata, kako izgledaju njihovi radni dani i šta nas čeka na tržištu logistike i transporta. Govorili su i o tome šta ih razlikuje od konkurencije.
Dragan Bokan, predsjednik Odbora direktora i osnivač kompanije Voli, otkrio je kako su stvorili brend prepoznatljiv širom regiona, ali i ekskluzivno najavio da kompanija ima cilj da postane najveći proizvođač hrane u Crnoj Gori.
Sa Branimirom Muidža, generalnim direktorom Fabrike cementa Kakanj i generalnim direktorom HeidelbergCement grupacije u BiH i Hrvatskoj, razgovarali smo o njegovom pogledu na liderstvo, povezanosti međusobnih odnosa sa uspjehom kompanije, kao i o koracima koji vode do dugovječnosti poslovanja.Olivera Stefanović Stanković, vlasnica i direktorka agencije Proglas public relations, оtkrila je kako izgleda jedan dan preduzetnika današnjice, kako se nosi sa odgovornošću, ali se i osvrnula na savremeno novinarstvo. U Dnevniku uspjeha podijelila je i svoje savjete za poslovne ljude.
Važno je da svi budemo na istom talasu sa svojim timom, poručio je Muris Hadžić, generalni menadžer kompanije Dr.Pasha. Otkrio je principe kojima se vodi i trasira sebi put uspjeha. Smatra da je iskrena komunikacija sa kolegama presudna za uspjeh jedne kompanije.
Celokupan sadržaj biltena možete pogledati OVDJE.
(ba.ekapija.com)