U želji da se solidarišu sa muškarcima i podrže svoje očeve, braću, partnere, rođake i ostalu rodbinu i prijatelje, tako su tuzlanske Švare, na sebi svojstven način pokrenule dane brkova, ali na ženskim licima.
Ovo je šesta godina kako oslikavaju brkove i kroz fotografije nastoje da podignu svijest, prije svega muškaraca, o muškom zdravlju i redovnim pregledima.
(Foto: V. Živković)
“Movember je pokrenut kako bi osvijestili ljude, posebno muškarce, te potakli ih na samopregled i odlazak kod doktora. Svake godine sve više je registrovanih, oboljelih muškaraca od raka prostate, koji je drugi po redu po učestalosti i treći najsmrtonosniji kancer kod muškaraca u svijetu. Mi, kao kćerke, sestre, rodice i djevojke želimo da osvjestimo muškarce u našem okruženju o opasnosti raka prostate, ali i svojom simboličnom akcijom potaknemo na razmišljanje i pozovemo ih na redovne preglede.” – poručuju Švare.
Znate li kako je nastao Movember? – Movember – “moustache” (brkovi) i “november” (novembar)
Dvojica mladića iz Australije su, uz dosta priče i piva (sve dobre priče počinju sa pivom :D), došli na ideju da pokrenu inicijativu Movember, kako bi u modu vratili trend iz osamdesetih godina prošlog stoljeća – brkove. Njihova iniicijativa imala je samo jedno pravilo, a to je da početak jedanaestog mjeseca u godini započnu obrijani, te puštaju brkove cijelog novembra. Godinu dana nakon toga, osnovana je Movember fondacija, koja je bila inspirisana od strane organizacija koje su prikupljale sredstva za borbu protiv raka dojke. Tada su muškarci odlučili da preuzmu svoje zdravlje u svoje ruke i da naprave kampanju posvećenu muškom zdravlju, odnosno borbi protiv raka prostate i prevenciji iste.
Preuzeto sa: https://tuzlanski.ba