Kupuj domaće – gradi Bosnu i Hercegovinu!

 Kampanja “Kupuj domaće – gradi Bosnu i Hercegovinu” pokrenuta je sa ciljem da dodatno utječe na svijest potrošača o značaju kupovine domaćih proizvoda.


Na taj način doprinosimo jačanju privrednih subjekata, zadržavanju postojećih i otvaranju novih radnih mjesta, što je posebno značajno u okolnostima pandemije koronavirusa.

Ulaganje u budućnost
– Kupovinom bosanskohercegovačkih proizvoda podržimo privredu BiH, koja je, pod teškim uvjetima usljed pojave koronavirusa, usmjerila sve svoje kapacitete na snabdijevanje građana BiH u vrijeme ograničenog izvoza i zatvaranja mnogih granica zemalja EU. Osim usmjeravanja proizvodnih kapaciteta bh. kompanija na snabdijevanje građana, značajno je spomenuti da one izdvajaju i značajna novčana sredstava za nabavku medicinske opreme.
Podsjećaju da je hrana nastala u BiH, mnogo bolja za nas i naše zdravlje, između ostalog zato što je kraće vrijeme potrebno za transport namirnica od proizvodne hale do trpeze.
Također, domaće kompanije zapošljavaju ljude iz BiH, a kupovina domaćih proizvoda je ulaganje u budućnost. Razvojem lokalne ekonomije i sistem zdravstva i obrazovanja ostvaruje velike benefite, što je preduvjet njihovog kvaliteta.

Mnogo je razloga zbog kojih trebate birati domaće a mi smo izdvojili pet:

1. Domaći proizvodi su nastali od plodova domaće privrede koja nudi kvalitetan i poznat sadržaj.
2. Hrana nastala u BiH je mnogo bolja za nas i naše zdravlje što potvrđuje kraće vrijeme potrebno za transport namirnica od proizvodne hale do trpeze.
3. Domaće kompanije zapošljavaju ljude iz Bosne i Hercegovine.
4. Kupovina domaćih proizvoda je ulaganje u budućnost. Podržavajući lokalne privrednike osiguravate stabilnu budućnost novim generacijama.
5. Domaća privreda gradi zajednicu. Kupovina domaćih proizvoda izravno utječe na kvalitet zdravstvenog i obrazovnog sistema kao temeljnih institucija svake zajednice. Razvojem lokalne ekonomije i sistem zdravstva i obrazovanja ostvaruje velike benefite što je preduvijet njihovog kvaliteta.