Nejra Šišić: Ambasadorka kampanje #TvojGlasJeBitan za Zenicu

Nejra Šišić nam dolazi iz Zenice, te je aktivna članica kampanje #TvojGlasJeBitan.


Sa Nejrom smo razgovarali o tome zašto se pridružila kampanji #TvojGlasJeBitan, šta planira da uradi u svojoj lokalnoj zajednici sada kada je postala ambasadorka, koja je motivacija iza toga, kao i šta bi poručila mladim ljudima u Bosni i Hercegovini.
1. Zašto si se pridružila kampanji #TvojGlasJeBitan?
“Kampanji #TvojGlasJeBitan sam se pridružila jer sam željela da upoznam nove, mlade ljude koji žele da naprave promjenu, odnosno koji je prave i podstiču i ostale da urade isto.”
2. Postala si lokalni koordinator za Zenicu. Šta planiraš da radiš u svojoj lokalnoj zajednici?
“Prvenstveno želim da ljude iz svoje lokalne zajednice uputim u ciljeve kampanje, te da ih zainteresujem za iste. Naravno, sve to će biti lakše kada se pronađu pravi ljudi iz lokalne zajednice koji su spremni da svojim sposobnostima i umijećima pomognu kampanju. U planu imam da kroz razne marketing aktivnosti i fizičke promocije zainteresujem svoje sugrađane da malo više saznaju o kampanji i shvate njene ciljeve.”
3. Pokazala si značajno interesovanje za kampanju, koja je motivacija iza toga?
“Oduvijek sam se trudila da svojim prijateljima, poznanicima, školskim drugarima i kolegama ukažem na važnost glasanja. Bila sam sretna što je napokon pokrenuta ova kampanja jer to znači da u tome nisam više sama – ima nas još koji želimo da promijenimo svijest kod ljudi.”
4. Šta bi poručila mladima u Bosni i Hercegovini?
“Svoje pravo na mišljenje i glas treba da iskoristite jer samo tako možete stvoriti željenu budućnost u voljenoj zemlji. Promjena počinje od vas!”
Kampanja #TvojGlasJeBitan podrazumjeva svojevrsnu reakciju na rezultate izbora iz 2018. godine sa ciljem povećanja izlaznosti na narednim izborima, uz fokus na mlade ljude. Kampanja je neideloški orjentisana i usmjerena na pozitivnu retoriku, te moderne načine komunikacija i marketinga te trenutno okuplja preko 180 mladih ljudi širom Bosne i Hercegovine.