Studenti iz Tuzle osmislili su proizvod koji olakšava vezanje sigurnosnog pojasa za bebe i trudnice
Benjamin Kadirić iz Lukavca, Kenan Taletović iz Srebrenika i Ivan Čagalj iz Usore, studenti Mašinskog fakulteta iz Tuzle pobjednici su treće emisije Sarajevo Business Forum Start-up Challenge. Njihova ideja „Beltsy“ ima za cilj da olakša i učini sigurnijim putovanje u automobilu trudnicama i bebama.
„Sretni smo da je upravo naša ideja pobjedila i dobila podršku stručnog žirija. Osim proizvoda „Beltsy“ koji rješava problem vezivanja sigurnosnog pojasa trudnica u automobilu, planiramo proširiti naš asortiman. Namjera nam je registrovati kompaniju B.I.K. Gadgets i postati prva bh. kompanija za proizvodnju pomagala trudnicama, te ih plasirati i na evropsko i svjetsko tržište“, govori Kenan Taletović, jedan od članova tima.
Pobjeda na takmičenju SBF Start-up Challenge motivirala ih je da razmišljaju o otvaranju vlastite kompanije i ostanku u BiH.
„Želimo pružiti potpuno novi pristup trudnicama sa inovativnim proizvodima izrađenim od plastike koji će se proizvoditi u Bosni i Hercegovini. Za razliku od proizvoda koji su ponudi putem interneta i online prodaje čiji je kvalitet upitan, naša kompanija sa svojim primarnim proizvodom „Beltsy“ želi pokazati prvo domaćem tržištu a zatim i ostatku svijeta da uistinu imamo za cilj proizvodnju kvalitetnih i sigurnih pomagala za trudnice i bebe u automobilima“ pojašnjava Kenan.
Takmičenje mladih u poslovnim idejama koje je prošle godine pokrenula BBI banka u suradnji sa televizijom Hayat i partnerima već drugu sezonu pruža priliku mladima iz BiH da osvoje vrijedne nagrade i realiziraju svoje poslvne ideje.
Nagradni fond za pobjednika u svakoj od emisija druge sezone TV takmičenja SBF Start-Up Challenge čine novčana nagrada u vrijednosti 10.000 KM koju zajednički obezbjeđuju Bosna Bank International (BBI) d.d. Sarajevo i kompanija Mastercard, reklamne i PR usluge u vrijednosti 10.000 KM koje obezbjeđuje Hayat TV, refundacija troškova registracije i nabavke opreme u vrijednosti 5.000 KM od Projekta zapošljavanja mladih (YEP) koji se implementira uz podršku Vlade Švicarske, zatim reklamne i PR usluge u vrijednosti 3.000 KM koje obezbjeđuje RSG Media Group.
Mentorske usluge u vrijednosti 3.000,00 KM i besplatna podrška unutar LONAC.pro zajednice, posebno u dijelu brzih biznis pitanja i odgovora, za sve kandidate, obezbjeđuje Fondacija Mozaik, a za one biznise koji imaju jaku društvenu komponentu Fondacija Mozaik može ponuditi investiciju u iznosu do 40.000 KM i dodatnih 20.000 KM u mentorskim uslugama. Dodatni reklamni prostor u vrijednosti 2.000 KM obezbjeđuje Studomat.ba.
Projekat takmičenja mladih u poslovnim idejama nastavlja se i u narednom periodu, a svi zainteresovani prijave za četvrtu, odnosno petu emisiju mogu poslati do 15. januara, odnosno 15. februara 2020. godine.
Preuzeto sa: https://www.sodalive.ba/