Postani menadžer kontakt centra u Addiko banci


 
U cilju jačanja našeg tima, zapošljavamo u
Odjelu upravljanja prodajom za Retail klijente
 
Menadžer Kontakt centra
1 izvršilac (m/ž)
(ugovor o radu na određeno vrijeme)    
Mi smo banka koja nudi finansijske proizvode i usluge građanima, pravnim licima i javnim institucijama nov i jednostavan način.
Komuniciramo jednostavno, efikasni smo i fokusirani na bitno.
Za nas u Addiko banci bitno je da ono što radimo, radimo najbolje.
Tvoj posao: 

  • koordinacija rada/ definisanje ciljeva/upravljanje aktivnostima Kontakt centra
  • inicijativa i kontrola tehničkog i personalnog razvoja Kontakt centra
  • upravljanje procesom ostvarivanja ključnih indikatora efikasnosti (KPI)
  • organizacija, praćenje, kontrola i vršenje redovnih aktivnosti Kontakt centra s posebnim naglaskom na kvalitet usluge
  • planiranje i organizacija aktivnosti prodajne/telesales kampanje
  • priprema statističkih izvještaja rada Kontakt centra i analiza povratnih informacija klijenata
  • analiza baze podataka za upravljanje prigovorima klijenata, koordinacija prigovora i odgovora prema klijentima
  • organizacija kvalitetne razmjene informacija između Kontakt centra i ostalih organizacionih jedinica u Banci

Tvoj profil:

  • VSS/VŠS
  • radno iskustvo u trajanju od najmanje 3 godine
  • poznavanje programa MS Office paketa (Excel, Word, Power Point)
  • poznavanje engleskog jezika
  • izražene vještine rukovođenja
  • izražene komunikacijske vještine
  • mogućnost upravljanja stresnim situacijama

Mi nudimo:

  • izazovnu poziciju u dinamičnom, internacionalnom okruženju
  • priliku za učenje i razvoj
  • rad u profesionalnom i motivisanom timu

Oglas vam se svidio? Mislite da ste idealni za opisanu poziciju?
Rok za podnošenje prijava je 14.12.2020.godine.
Samo kandidati koji uđu u uži izbor će biti kontaktirani.
 
Prijavi se na linku.
 
(hocu.ba)