Pozicija: Customer Service Agent / Agent za korisničku podršku

JRS je BPO kompanija koja se bavi outsourcingom operativnih, logističkih i administrativnih usluga pružajući potrebna i tražena rješenja za poslovanje klijenata. Sa našom prefesionalnošću, stučnošću i posvećenošću, konstantno smo u procesu osnaživanja razvoja biznisa naših klijenata tako što ćemo ih snabdijevati kvalitetnom, fleksibilnom i sveobuhvatnom podrškom.

OPIS POSLA:

✅ Javljanje na pozive, komunikacija mailom s klijentima
✅ Razgovor sa supervizorima ili klijentima radi rješavanja problema, zahtjeva za uslugama
✅ Odgovaranje na upite klijenata
✅ Snabdijevanje klijenata ispravnim informacijama
✅ Pružanje rješenja za probleme klijenata
✅ Moguća priprema dnevnih poslova kao što su rasporedi, izvještaji i raspored smjena
✅ Unos podataka iz različitih izvora u sistem za menadžment i preradu podataka

USLOVI:

☑ Minimalno SSS
☑ Poznavanje Microsoft Office Word i Excel programa
☑ Prethodno iskustvo ili blisko povezano iskustvo u na istim ili sličnim poslovima
☑ Poznavanje njemačkog, italijanskog ili francuskog jezika (usmeno i pismeno) – B2 nivo
☑ Izvanredne organizacione i multitasking sposobnosti
☑ Strpljivost i ljubaznost
☑ Aktivan slušalac sa odličnim komunikacijskim vještinama

POGODNOSTI:

✅ Konkurentna plata
✅ Prilika za unaprijeđenje
✅ 20 radnih dana plaćenog godišnjeg odmora

📧 Prijavite se SADA slanjem CV na hr@joyrideservices.com

 

Sadržaj o prilikama za mlade na stranici www.catbih.ba se prenosi u saradnji sa Bosnia and Herzegovina Resilience Initiative (BHRI) projektom, koji sprovodi Međunarodna organizacija za migracije (IOM), uz finansijsku podršku Austrijske razvojne saradnje.