Druži se tri mjeseca s nama u Fondaciji Mozaik uz plaćeni topli obrok i prevoz!
* Biraj želiš li raditi u našoj kancelariji u Sarajevu ili Banjoj Luci.
Sa sigurnošću mogu reći da sam bogatija osoba za sve što sam stekla za ova tri mjeseca. Svaki dan proveden u kancelariji, na terenu, svaki trening i konferencija i sve osobe koje sam upoznala su mi pomogle u razvijanju sebe i vještina koje nisam znala da posjedujem – postala sam osoba sa više samopuzdanja, hrabrija i otvorenija.”
Berina Bicić, bivša internica u Omladinskoj banci
Ko se može prijaviti za internship?
Možeš se prijaviti ako imaš 18-35 godina, želiš unaprijediti svoje vještine i steći radno iskustvo. Bitno je da možeš tri mjeseca boraviti i raditi u Sarajevu ili Banjoj Luci i da se raduješ tome što ćeš imati priliku pomoći mladima u realizaciji njihovih društveno-korisnih ideja ili mikrobiznisa.
Kakvo je radno vrijeme?
U obje kancelarije se očekuje da radiš 6 h dnevno, s tim da mentori i mentorice uvijek imaju razumijevanja za tvoje privatne obaveze (odlazak do fakulteta i sl.). S kolegama i kolegicama iz kancelarije se dogovaraš oko planiranja i izvršavanja obaveza i jako često ćeš raditi i van kancelarije jer si ti naša online i offline podrška Programu.
Koje su moje obaveze tokom internshipa?
Rad u Omladinskoj banci je vrlo dinamičan i ni jedan dan nije isti! Nekad ćeš imati više administrativnog posla, a nekad dan provesti u komunikaciji s mladim aktivistima i aktivistkinjama. Najzanimljivi su svakako odlasci na teren i treninzi i konferencije za mlade gdje imaš priliku upoznati BiH i mlade iz različitih zajednica.
Koje vještine ću moći steći na ovoj poziciji?
Odgovornost, timski rad, organizacijske vještine, komunikativnost, multitasking, kreativno pisanje, kako raditi monitoring i evaluaciju, koordinaciju, promociju… Mislimo da nema vještine koju poželiš unaprijediti, a da ne možemo pronaći adekvatnu aktivnost za to.
Prijavi se do 13.01.
* Ako se prijaviš za internship u sarajevskoj kancelariji, nudimo i mogućnost besplatnog smještaja, samo par metara od kancelarije!