Samra Mešić: Svestrana osnivačica novog bh. brenda “Seeds&Trees”

Predstavljamo Vam mladu studenticu master programa na odsjeku Genetike i molekularne biologije, kao i osnivačicu kozmetičkog brenda “Seeds&Trees”. Tim IKRE Magazina oduševljen je njenim znanjem, poduzetničkim i vedrim duhom, stoga se nadamo da ćete i Vi uživati u ovom intervjuu!
Zovem se Samra Mešić i imam 26 godina. Živim i radim u Tuzli. Prije skoro 2 godine pokrenula sam svoj brend prirodne kozmetike pod nazivom Seeds&Trees gdje proizvodim pilinge, kreme, maske, ulja, hidrolate i sapune za lice i tijelo.

Kako je nastao SEEDS&TREES Natural Cosmetics?

Seeds&Trees je nastao kao posljedica moje želje za stvaranjem nečega svog, nečega što bi bilo produkt mog ručnog rada a što prije svega ja koristim za svoje potrebe i što prvenstveno meni služi pa onda i drugima.
Uporedo s tim kako sam odrastala, sazrijevala i pronalazila sebe, sve više sam osjećala u sebi taj istraživački duh i kreativnost, a evo sad slobodno mogu reći i poduzetničku stranu sebe, koju, da ste me pitali par godina prije, ja sigurno ne bi tako okarakterisala jer sam do tada bila sigurna da se želim baviti samo naukom i zanimljivim stvarima, uvijek sam se grozila na sve što se tiče ekonomije i brojeva, jer me to apsolutno nije inspirisalo i bilo mi je suhoparno.

Međutim, sada znam da je poduzetništvo sve samo ne suhoparno, to je jedna psihološka igra, kroz koju ti na osnovu svog zamišljenog a i izmišljenog koncepta biraš pravila igre a s tim i igrače, na tebi je kojoj skupini ljudi ćeš se nakloniti, da li želiš ići putem komercijalizacije, copy/paste proizvoda koji prolaze kod svih skupina ljudi ili ćeš birati striktno svoje kupce/korisnike konceptom koji, mogu slobodno reći, ”ima dušu” i njegova prva i najvažnija svrha je postojanje kao takvog a ne zarada i dobrobit.
Eh da se vratim, kada sam spoznala to sve u sebi na red je došlo da jel to sve i ispoljim, ali još nisam znala šta je to što bi ja započela kao svoju dopunsku djelatnost, jer sam tada već radila na gore spomenutoj poziciji.

Nisam se forsirala pustila sam da me to nešto ”samo pronađe”, i tako je i bilo. U periodu dok sam se borila sa problemom suhe kože, na um palo mi je da bih mogla sama sebi pokušati napraviti neki totalno prirodni proizvod koji bi mi pomogao i tako je i bilo, napravila sam prirodni sapun za lice i piling za tijelo i sve dalje što se dešavalo je istorija. Šalim se naravno, kakva istorija, i ja sam tek na početku, jer kada zagrebeš ispod površine sebe, svojih ideja i materije kojoj si posvećen, otkrivaš novi svijet, more novih stvari i mogućnosti, a onda ciljevi, želje i naklonosti samo rastu.

S obzirom na to da ste Bachelor primjenjene biologije, kao i studentica master programa na odsjeku Genetike i molekularne biologije, na koji način Vam Vaša struka pomaže prilikom unaprijeđenja Vašeg brenda?

Ne mogu reći da mi trenutno struka utiče na unapređenje brenda, ali sa sigurnošću mogu reći da je želja za istraživanjem nečega novog, bila većinski pokretač i prilikom odabira zanimanja a i pokretanja brenda, u paketu sa velikom naklonošću prema prirodi, različitim oblicima života i svim dobrobitima koje nam priroda pruža, jer je ona zapravo početak i kraj svega. Naravno, prvi ciklus studija mi je pružio dosta znanja o različitim biljnim vrstama, njihovom ljekovitom dejstvu, međutim njihov  uticaj na kožu/kosu kao i znanje o korisnom kombinovanju produkata tih biljnih vrsta, kao što su ulja, puteri, macerati, hidrolati i slično, sama sam sticala, svakodnevnom edukacijom iz različitih izvora.

Po čemu se SEEDS&TREES proizvodi ističu na tržištu i kome su oni namijenjeni?

Prvo ću odgovoriti na drugi dio pitanja jer je lakši (smijeh), većina proizvoda su namijenjeni svima bukvalno, mada u 99% slučajeva kupci su žene starosne dobi između 20 i 50 godina. A što se tiče prvog dijela pitanja, stala sam i razmislila i zapravo ne mogu ja reći šta je to tačno u mom radu što se posebno ističe. Ja mogu reći šta se meni ističe u radu drugih ljudi i šta je ono što mene privuče. Sve zavisi iz kojeg ste razloga tu.

Okružena sam inspirativnim ljudima i dosta pratim rad drugih koji se bave sličnim stvarima ili totalno različitom materijom ali zajedničko nam je da smo se svi kao mladi odlučili pokušati nešto pa makar to bilo i iz jedne prostorije u kući, kao ja, i da većinski dio posla, odnosno 95% stvari odradite vi, od proizvodnje, dizajna, ambalaže, objava, pakovanja do slanja paketa, a u svemu tome uživate. Naravno Seeds postoji tek skoro 2 godine, nisu ogromne količine u pitanju, pa se sve lagano stiže. A sad po čemu se ističe Seeds, to neka drugi kažu.

Koji proizvod biste izdvojili kao “must have” iz Vaše kolekcije i zbog čega?

Za must have bi trenutno izdvojila neki od pilinga za tijelo, tokom ljeta nam je najpotrebniji. Pilingom skidamo odumrle, suhe stanice kože te omogućavamo novoj, mladoj koži da na ispravan način postigne pigmentaciju te time bronzani ten zadržimo što je duže moguće. Neophodna je i konstantna hidratacija koju možete postići upotrebom hidrolata više puta dnevno.

Hidrolat smilja smanjuje vidljivost podočnjaka, smanjuje bore i potiče regeneraciju kože, dok je hidrolat ruže odličan izbor za njegu tanke, suhe i osjetljive kože, sklone alergijskim reakcijama i crvenilu. Njega i zaštita kose također treba biti pojačana tokom dugih, ljetnih dana. Mješavina ulja ricinusa, argana, divlje ruže, badema, ulja sjemenke grožđa i vitamina E, obložiti će dlaku, zaštiti vrhove te pojačati aktivnost folikula dlake i omogućiti brži rast kose.

Must have za svaki period godine je naravno krema za lice, koja je jedan od psoljednjih proizvoda na kojima sam radila, a u svom sastavu ima kakao puter, shea puter, bademovo ulje i smilje, namijenjena osjetljivoj i suhoj koži.

Trenutno radite na poziciji genetičkog kuratora, samostalno vodite brend prirodne kozmetike, prepoznatljivi ste po kreativnosti i aktivnosti, stoga nas zanima na koji način uspijete uspostaviti balans između poslovnog i privatnog?

Jao, to vrlo teško. Često mi se isprepliću te dvije oblasti, mada uspijem ja to nekako postaviti u balans.

Koji su Vaši planovi za budućnost, naročito kada je Vaš brend u pitanju? 

Planova i želja uvijek na odmet, u planu je par novih proizvoda a što se tiče dalje budućnosti vidim se, al baš se vidim, u Seeds&Trees bio-body shopu, za početak (smijeh). Također radim na marketingu samih proizvoda, planiramo snimanje promo videa, čekamo jedan od narednih sunčanih vikenda da počnemo sa snimanjem.


(ikremagazin.ba)