Izgradnja imidža prije je uglavnom ovisila o usmenoj predaji. To je ograničilo izloženost vašeg brenda maloj skupini ljudi. Prije interneta, kakvog ga poznajemo danas, samo su veće tvrtke sa znatnim proračunom za oglašavanje ili pristupom slavnim osobama imale mogućnost postati poznata imena promovirajući se u tradicionalnim medijima, kao što su televizija i novine.
-
Zašto je važno upravljati svojom online reputacijom?
Warren Buffet je jednom rekao: “Potrebno je 20 godina da se izgradi reputacija i pet minuta da se uništi. Ako razmislite o tome, učinit ćete stvari drugačije.” Ovaj citat, jednog od najuspješnijih poduzetnika svih vremena, objašnjava važnost upravljanja svojom reputacijom.
To je zato što jaka reputacija na mreži pomaže da se vaša tvrtka bolje plasira na stranicama s rezultatima tražilice (SERP). Viši SERP rang znači izloženost većem broju potencijalnih kupaca, čime se povećava vaš prihod.
-
Kako popraviti narušenu reputaciju?
Najvažnija obrana je ona koja je temeljna za suzbijanje negativnih recenzija. Da bi to učinila, tvrtka bi trebala izgraditi vlastitu web stranicu, kreirati autentične profile na društvenim mrežama i dijeliti originalni sadržaj. Ako se na prvoj stranici pojavi negativan rezultat pretraživanja, tvrtka bi trebala povećati svoje napore objavljivanjem pravovremenog tehničkog sadržaja koji će pomaknuti rang negativnog rezultata na sljedeću stranicu. Imperativ je pratiti digitalnu prisutnost jer se ona kontinuirano mijenja i upravljati negativnim rezultatima korištenjem odgovarajućih SEO alata.
-business.com
Sadržaj o prilikama za mlade na stranici www.catbih.ba se prenosi u saradnji sa Bosnia and Herzegovina Resilience Initiative (BHRI) projektom, koji sprovodi Međunarodna organizacija za migracije (IOM), uz finansijsku podršku Austrijske razvojne saradnje.