Dejan Ivić: Do doktorata i prije tridesete – u IT-u je sve moguće

Ako želite stalno da učite, radite na sebi i usavršavate se, dođite kod nas. Ovdje vam definitivno neće biti dosadno, neće vas savladati rutina i nećete raditi isti posao svaki dan.
Tako Dejan Ivić, inženjer automatizacije u kompaniji Prointer ITSS opisuje svoju firmu. Osim očiglednog talenta za promociju i reklamu, kaže da je dobar i u šahu i stonom tenisu, a nije loš ni kad se društvo okupi u kafani. Ipak, najbolji je kad je na svom terenu.
A koliko je na tom terenu zaista dobar, najbolje svjedoči podatak da je sa svojih 28 godina već stigao do doktorskih studija u Beogradu.

„Završio sam elektrotehniku, smjer energetika i automatika, a nakon toga master studije u Beogradu. Sad je ovo logičan slijed događaja“, kaže uz nonšalatni osmijeh, baš kao da je sve to „mačji kašalj“.

Sa istom takvom lakoćom objašnjava i šta to inženjer automatizacije zapravo radi.

„Mi radimo nešto jako zanimljivo što se, ovako na prvu, laicima čini mnogo komplikovano, a zapravo nije. Naš posao povezan je sa sistemima upravljanja i nadzora koji se koriste u industriji, elektroenergetici, ali i sistemima koji su svakodnevno oko nas, poput onih za upravljanje liftovima, objektima, vodozahvatima. I svaki dan je drugačiji“, priča Dejan.
Za te „drugačije dane“ i konstatne izazove, ima još jedno jednostavno objašnjenje. Informacione tehnologije su, kaže, naša sadašnjost i budućnost i oblast koja je zaista multidisciplinarna i u kojoj morate poznavati ne samo IT sektor, već i procese kojima upravljate.

Dosta toga je naučio u jednoj internacionalnoj kompaniji u kojoj je radio više od pet godina i to iskustvo mu je bilo dragocjeno kad se odlučivao za Prointer. I nije se pokajao.
„Ovdje sam naučio da je najvažnije kakvi vas ljudi okružuju. Posao koji radim povezan je i sa ostalim sektorima i ako nemate pravu podršku i kvalitetnu saradnju, sve postaje besmisleno. Zato opet moram da pohvalim čitavu našu ekipu“, kaže Dejan i smije se na konstataciju da je zaista dobar promoter svoje kompanije.
Mada je, sam po sebi, on najbolja reklama. 
(manager.ba)