Sa željom da promoviše i zadrži mlade i uspješne ljude u Bosni i Hercegovini, agencija Represent Communications pokrenula je jedinstven projekt “30 ispod 30”.
Pričajući priče o 30 ambicioznih i vrijednih pojedinaca mlađih od 30 godina i o mentorima od kojih su učili o poslu, pokrenuli su kampanju kojom promoviraju dobitnu kombinaciju uspjeha i mladosti.
“Svjesni smo da je Bosna i Hercegovina zemlja nevjerovatnih ljudi koji uprkos globalnim i domaćim krizama i zastašujućim izazovima hrabro stvaraju prilike i napreduju i onda kad se čini da je to nemoguće. Ipak, složit ćete se da o njima ne slušamo tako često. Sada je prilika da to promijenimo”, izjavila je Ena Maglić, direktorica PR, digital i content agencije Represent Communications BiH.
Projekt “30 ispod 30” odvija se pod sloganom “Lideri kakve trebamo”, fokusirajući se upravo na isticanje onih pojedinaca koji pokazuju da je ostanak i uspjeh u našoj zemlji itekako moguć kada vam kompanija u kojoj radite pruži svu podršku i razumije da ulažući u svoje zaposlenike ulaže u svoju budućnost.
Učesnici projekta kroz videopriče, intervjue, TV gostovanja i zanimljivo okupljanje dobijaju šansu da govore o svom životnom putu, preprekama na koje su nailazili u karijeri, životnim lekcijama, ulozi u kompaniji, društvenom značaju posla koji obavljaju, predrasudama i šansama za napredak. Čut ćemo i savjete mentora za osnaživanje mladih profesionalaca koji žele ostaviti snažan trag u svom poslu, a samim tim i društvu, kao i greškama koje rukovodioci prave.
“Promocijom pojedinačnih priča koje će odjeknuti u javnom prostoru zajedno rušimo stereotipe i dokazujemo da u BiH postoje kolektivi koji ulažu u svoje ljude, a mlade želimo pohvaliti za postignute rezultate. Stoga pozivamo sve kolektive koji svojim programima zapošljavaju, inspirišu, obučavaju mlade ljude da se uključe u ovaj projekt i dobiju dodatni medijski publicitet”, istaknula je Maglić.
Vrhunac projekta “30 ispod 30” je okupljanje na kojem će učesnicima predavanje održati vrhunski keynote speaker iz svijeta biznisa.
“Ne želimo dozvoliti da deprimirajuće informacije preuzmu primat u svakodnevnoj komunikaciji, već nastojimo dati doprinos zaustavljanju zabrinjavajućeg demografskog trenda odlazaka iz BiH. Ko zna, možda baš vaša priča, iskustva, savjeti i ideje postanu vodilja drugim kompanijama i pojedincima kako da otkriju, istaknu i nagrade impresivne talente kojih zasigurno ima u svakoj branši”, poručio je Alen Mehanović, direktor novih biznisa i projekata agencije.
Projekt “30 ispod 30” donosi nam višemjesečnu kampanju i priče iz 30 različitih industrija, a prve od njih bit će plasirane u narednim danima. Veliki broj kompanija već je postao dio projekta i na taj način javnosti odlučio pokazati da u njihovim kolektivima rade mlade i uspješne osobe koje će karijere sasvim sigurno graditi u BiH.
“Komunicirajući s ovim mladim osobama uvjerili smo se da je u biznis ušla sasvim nova generacija ljudi koja munjevito odgovara na pozive, poruke i e-poštu, bez oklijevanja postavlja pitanja i nudi sugestije te poštuje svoje mentore i uzore, ali i pokazuje sve druge odlike lidera kakve trebamo. Vjerujemo da će ove priče poslati jasan signal svima u BiH kako su ulaganje u mlade i dobar mentorship odlična kombinacija, te da u našoj državi postoje kolektivi koji su zaista poželjni poslodavci”, poručio je Mehanović.
Iz Represent Communicationsa pozivaju sve one kojima je projekt zanimljiv da im se pridruže u ovoj misiji i da svi zajedno kreiramo pozitivnu poslovnu klimu u BiH.
Za prijave i informacije javite se na info@represent.co.ba ili telefonski na +387 61 521 451.
(klix.ba)