Gledaj, slušaj, uključi se… Već danas!
Jubilarna dvadeseta epizoda Već danas! podcasta posvećena digitalnom marketingu.
Jubilarna a ujedno i posljednja epizpoda Već danas! podcasta bavi se digitalnim marketingom, tačnije šta on obuhvata, da li je to zlatno zanimanje budućnosti i koje su razlike između tradicionalnog i digitalnog marketinga? Gosti emisije su profesionalci u domeni digitalnog marketinga, a jedan od njih je pionir digitalnog marketinga na području tuzlanskog kantona koji tvrdi da je digitalni marketing poprililčno širok pojam.
„Mnogi povezuju digitalni marketing sa društvenim mrežama, a ustvari radi se i o društvenim mrežama i o blogovima, web stranicama, led displejima, sve što dolazi u digitalnoj formi je ustvari digitalni marketing.“ – izjavio je Aleksandar Aničić, menadžer digitalnog marketinga.
Digitalni marketing je isto što i marketing samo u drugačijem mediju. Pažnja ciljane grupe je glavna prednost digitalnog marketinga, kao i ulaganja koja su znantno manja, a rezultati su mjerljivi. A da bi pažnja bila uspješna potrebno je jasno definisati ciljanu skupinu.
„Ključ je kreirati uspješan profil idealnog kupca, publike kojoj se obraćate. S naznakom da se taj profil može mijenjati na osnovu potreba kompanije.“ – izjavio je Aleksandar Aničić, menadžer digitalnog marketinga.
S obzirom da je jedna od osnovnih razlika između tradicionalnog i digitalnog marketinga to što je digitalni marketing rezervisan za digitalni svijet, ulaganja u digitalni marketing su isplativija nego u standardnim oblicima marketinga. Također, digitalni marketing olakšava promociju i prodaju, ali i ostale dijelove marketing miksa.
„Treba dobro procijeniti koliko ulažemo u marketing a koliko nam se vraća. Svaki medij ima svoju publiku, i ponekad je dobro upravo tokom promocije koristiti cijeli marketing miks, odnosno oglašavati se na svemu.“ – izjavio je Dejan Spasojević, urednik i osnivač As oglasa.
U toku emisije zainteresovanoj omladini oba sagovornika prenose više informacija o tome kako postati uspješan u digitalnom marketingu, s obzirom da je digitalni marketing zlatno zanimanje budućnosti. Više o epizodi moguće je saznati putem Youtube-a, Instagram i Facebook profila pod nazivom Podcast „Već danas“.
Dosad je realizovano dvadeset emisija Već danas! Podcasta u čijem su kreiranju učestvovali isključivo mladi ljudi.
Cilj Već danas! podcasta bio je promovisati pozitivan glas mladih kroz tretiranje tema koje su važne, prvenstveno za mlade iz Birač regije (Milići, Vlasenica, Srebrenica, Bratunac, Zvornik, Sekovići) ali i za mlade iz cijele Bosne i Hercegovine.
Dvadeset realizovanih podcast epizoda kreirali su i uređivali i vodili 10 srednjoškolaca iz Birač regije, a producirao ih je Radio Feral iz Kalesije.
Već danas podcast se realizovao zahvaljujući podršci programa Bosnia and Herzegovina Resilience Initiative (BHRI), koji sprovodi Međunarodna organizacija za migracije (IOM), uz finansijsku podršku Američke agencije za međunarodni razvoj (USAID).
(mreža-mira)