Brending konferencija dolazi 2.6.2023. g. i pitanje nije “to be or not to be”, pitanje je “now or never”.
Michael Corcoran, čovjek u pozadini uspjeha kompanije Ryanair-a na Tik Tok-u dolazi na Brending konferenciju.
Brending konferencija dolazi 2.6.2023. g. i pitanje nije “to be or not to be“, pitanje je „now or never“, jer imate još pet kratkih dana da obezbijedite svoje Early Bird kotizacije.
Zašto biste požurili i kupili ih baš sad?
Jednostavno zato što imate priliku dobiti ulaznicu za najveći brending event u regionu po promotivnim cijenama, koji će, kao i do sada, okupiti vrhunske svjetske predavače iz oblasti brendinga, marketinga i komunikacija. Naravno, na konferenciji obećavamo i odgovor na pitanje šta je ”Brand New Game” i kako preživjeti u svijetu promjena koje se dešavaju iz dana u dan.
Treba vam razlog više?
OK. Kako vam se čini da čujete tajnu uspjeha Ryanair-a na Tik Tok-u i to iz prve ruke, od čovjeka koji vodi njihove društvene mreže. Sa više od 1,9 miliona pretplatnika, Ryanair je pravi primjer brenda koji na brz i efikasan način savladava potpuno nove oblike komunikacije, na potpuno novoj društvenoj mreži. Susret sa Michaelom je prillika da otkrijete kako se jedan brend uspio izboriti za pažnju ciljnih grupa, u masi izuzetno zabavnih tik tokova koje kreiraju ljudi koji su nam bliski i sa kojima se možemo poistovjetiti.
Vaše Early Bird kotizacije vas čekaju do 8.5. na www.branding.ba, a za redovnu dozu inspiracije, posjetite naše društvene mreže, jer ubrzo otkrivamo i ostale svjetske eksperte, koji će vam dati odgovor na pitanje šta je “Brand New Game” u oblasti brendinga, marketinga i komunikacija.
Preuzeto sa: akta.ba
“Ova objava je nastala u okviru Bosnia and Herzegovina Resilience Initiative(BHRI) projektom, koji sprovodi Međunarodna organizacija za migracije (IOM), uz finansijsku podršku Austrijske razvojne saradnje.“