Ademir Tulumović nam dolazi iz Živinica te je aktivan član kampanje #TvojGlasJeBitan.
Sa Ademirom smo razgovarali o tome zašto se pridružio kampanji #TvojGlasJeBitan, šta planira da uradi u svojoj lokalnoj zajednici sada kada je postao ambasador, koja je motivacija iza toga, kao i šta bi poručio mladim ljudima u Bosni i Hercegovini.
Zašto si se pridružio kampanji #TvojGlasJeBitan?
“Kampanji sam se pridružio jer smatram da su mladi pokretačka snaga svakog društva i da trebaju iskoristiti svoje biračko pravo ukoliko žele nešto mijenjati. Svjestan sam da mladi počinju gubiti vjeru i nadu u bolje sutra, te me je i to na neki način motivisalo da postanem dio kampanje. Mlade treba ohrabriti da glasaju, da budu spremni na promjene, donošenje odluka i preuzimanje odgovornosti jer svijet ostaje na mladima.”
Postao si lokalni koordinator za Živinice, šta planiraš da uradiš u svojoj lokalnoj zajednici?
“U svojoj lokalnoj zajednici mladima želim skrenuti pažnju na njihovu ulogu u društvu i značaj demokratskih izbora u državi. Postavlja se pitanje kako to izvesti? Odgovor je kreativan pristup i jednostavnost. Kroz radionice i predavanja mladima želim približiti sliku izbornog procesa na najjednostavniji mogući način.”
Pokazao si značajno interesovanje za kampanju, koja je motivacija iza toga?
“Bio sam svjestan ovog problema i prije same kampanje. Kada sam saznao da je kampanja počela s radom, osjećao sam potrebu i želio sam dati svoj doprinos. Kada znate da niste sami i da ljudi širom BiH izlaze na ulice pokušavajući promijeniti postojeće stanje i utjecati na građane, to vam daje izvjesnu energiju i motivaciju da slijedite njihov primjer. Drago mi je što je moj trud nagrađen pozicijom na kojoj sam sad.”
Šta bi poručio mladima u Bosni i Hercegovini?
“Mladima u BiH bih poručio da Vaš glas može promijeniti sve. Prvo može promijeniti Vas, onda Vašu zajednicu, te državu. Borite se zajedno sa nama da se Vaš glas čuje. Borite se za bolju BiH. Glasajte na izborima!”
Kampanja #TvojGlasJeBitan podrazumjeva svojevrsnu reakciju na rezultate izbora iz 2018. godine sa ciljem povećanja izlaznosti na narednim izborima, uz fokus na mlade ljude. Kampanja je neideloški orjentisana i usmjerena na pozitivnu retoriku, te moderne načine komunikacija i marketinga te trenutno okuplja preko 180 mladih ljudi širom Bosne i Hercegovine.