Projekti u praksi – najčešće zamke od planiranja do realizacije.
Datum održavanja: 10.06. – Sarajevo
Kroz seminar će vas voditi Nenad Trajkovski, PMP, PMI-RMP, PMI-ACP, MCP, MCT, MCTS: Microsoft Project, MVP, stručnjak za upravljanje projektima.
Seminar je ograničen na 16 učesnika, požurite sa prijavom! Seminar možete pohađati i online uživo, iz vlastitog doma ili ureda!
Istraživanja koje je provela Standish Group, su pokazala da od 100 projekata, njih 94 se “restarta”, tj. zapadnu u velike probleme. Prekoračenje troškova je u prosjeku 120%, a vremena preko 200%. Na primjer, projekt čije je trajanje planirano godinu dana, a troškovi 1.000.000 KM, na kraju, u prosjeku, traje 2 godine, a košta 1.200.000 KM
Interesantan podatak je da 95% razloga za tako katastrofalne rezultate je zajednički za sve projekte, bez obzira iz kojeg grane industrije ili dijela svijeta dolaze. Ako se vi suočavate sa sličim problemima i nalazite se u projektu u bilo kojoj funkciji – ovaj seminar je za vas.
Najčešće greške kao što su kriva analiza zahtjeva, nerealan vremenski plan, nepoznavanje rizika i Risk managementa, nedostatak dogovorne procedure za promjenu unutar projekta, odabir krivih alata i, na kraju, dokumentacije koja je ili preobilna ili nedostatna, a na koju se ne može referencirati su samo mali dio razloga zbog čega se projekti pretvaraju u haos.
Teme:
Šta je Projekt, Framework, a što Metodologija i koje su razlike
Od čega se sastoji projekt, program i portfolija
Šta je inicijacija i kako se radi
Šta je planiranje i šta treba planirati
Kako se izvršava, a kako prati projekt
Kako se zatvara projekt
Role a projektu i koje su odgovornosti i granice a projektu
Opseg projekta – šta se radi, a šta ne
Komunikacija – tko, kada, kako, zašto i s kim i na koji način
Upravljane promjenama a projektu – kako to zaista treba raditi
Upravljane rizicima – kako to zaista treba raditi
Zašto 99% kompanija uopće ne radi upravljanje rizicima, a preostalih 1% to radi pogrešno
Registar rizika i upravljanje s registrom
Šta kad se rizik dogodi
Zašto naručitelj i isporučitelj gledaju na rizike drugačijim pogledom i kako to spriječiti?
Dokumentacija – koja je važna, a koju treba izbaciti
Šta izbjegavati u praksi kako projekt ne bi propao
10 najvažnijih stvari a koje treba paziti!
Cilj seminara:
Ovim seminarom ćemo pokriti sve dijelove projekta od inicijacije do zatvaranja s posebnim naglaskom na što treba paziti i koje klasične greške se rade, a što posljedično dovodi do navedenih problema te propasti projekta.
Seminar je namijenjen:
Voditeljima projekata i članovima projekti timova iz svih područja djelatnosti, a suočavaju se s problemima na svojim projektima. Namijenjen je osobama koje rade u: uredu za upravljanje projektima, managementu, nabavi, prodaji, marketingu, proizvodnji, finansijama i IT-u.
Cijena:
Kotizacija za učešće na seminaru Projekti u praksi – najčešće zamke od planiranja do realizacije iznosi 395,00 KM (+17% PDV). Cijena kotizacije za rane prijave do 02. juna iznosi 355,00 KM (+17% PDV).
U slučaju prijave 3 i više učesnika iz iste organizacije/kompanije, cijena po učesniku je 315,00 KM (+17% PDV).
U slučaju prijave 5 i više učesnika iz iste organizacije/kompanije, cijena po učesniku je 280,00 KM (+17% PDV).
Cijena uključuje:
- Učešće na seminaru
- Dokumentaciju i nastavni materijali u printanoj formi
- Materijal za pisanje
- Potvrdu o učešću na seminaru
- Osvježenje na pauzama i zajednički ručak
DETALJAN SADRŽAJ I PRIJAVA
(akta.ba)