Marketing mreža, u saradnji sa Propulsionom, raspisuju veliki regionalni konkurs za najbolje primere integrisanih kampanja koje za temu imaju medijsku, informacionu i digitalnu pismenost. Pet najboljih primera dobre prakse biće predstavljeni na 7. festivalu integrisanih komunikacija KAKTUS 2021, koji će biti održan 2. i 3. novembra u Beogradu.
Mediji i digitalni svet menjaju se iz dana u dan, pa je logično da i svi mi moramo da pratimo te promene kako bismo bili „u toku“. Važno je da razmišljamo o tome ko plasira određeni sadržaj i zbog čega, kao i da uvek vodimo računa da naše reči, poruke ili fotografije utiču na razmišljanje i akcije drugih ljudi.
Novo doba nametnulo je potrebu za različitim vrstama pismenosti, s obzirom na to da sama veština čitanja i pisanja nije dovoljna. Na taj način indetifikovana je neophodnost da se razvijaju veštine i u drugim oblastima života kao što je sfera medija, informacija, vesti, digitalnih alata, filma, vizuelnih poruka, finansija, zdravlja itd.
Medijska i digitalna pismenost smatraju ključnim veštinama XXI veka, s toga ove godine i KAKTUS festival želi da uključi ovu temu u svoj program i ukaže na važnost ove oblasti.
Na konkursu mogu da učestvuju sva pravna lica (marketinške i PR agencije, komunikacione organizacije i organizacije civilnog društva, kompanije, organizacije, produkcijske kuće, dizajn studiji, itd.) iz celog regiona (Srbija, Crna Gora, Severna Makedonija, BiH, Hrvatska i Slovenija).
Na konkurs mogu biti prijavljene isključivo integrisane kampanje za čiju realizaciju je korišćeno minimum tri kanala/alata komunikacije (multi-channel – TV oglas, radio oglas, PR, print oglas, BTL, event, direktni marketing, društvene mreže, mobilne aplikacije itd), a koje za temu imaju medijsku, informacionu i digitalnu pismenost, kao i CSR kampanje čiji je cilj bio medijska, informaciona i digitalna pismenost.
Konkurs je otvoren do 8. septembra, a prijave su besplatne.
Više informacija i prijave na sajtu https://kaktus.rs/medijska-pismenost/