Datalab Tehnologije organizuje 29. i 30.9.2022. u Opatiji, Hrvatska međunarodnu PANTHEON konferenciju pod nazivom „Hands-on Experience“. PANTHEON konferencijom Datalab ujedno slavi i 25 godina rada. Konferencija stavlja fokus na potrebe digitalizacije privrednog sektora, cloud i online poslovanje. Namijenjena je poduzetnicima, direktorima, računovođama, kao i ostalim poslovnim funkcijama koje kreiraju poslovno okruženje i učestvuju u procesu digitalne transformacije. Više od 400 učesnika iz cijele regije imat će priliku iskusiti digitalnu transformaciju u praksi. Jedna od tema konferencije je i online trgovina.
Online trgovina je značajno promijenila način poslovanja
Kupovina putem interneta je nešto na što smo danas svi već navikli i veoma često čak preferiramo kupovinu putem interneta u odnosu na odlazak u trgovinu. Stoga je i obim prodaje putem interneta u stalnom porastu, kako zbog promjena navika potrošača tako i zbog okolnosti poput pandemije koja je donijela dodatni rast online prodaje. Online trgovine su radikalno promijenile način kako posluju i kako se organizuju kompanije.
Česte su greške ukoliko vaš ERP i webshop nisu integrisani
Ukoliko naš obim prodaje putem webshopa raste a ne postoji integracija sa ERP sistemom u našem poslovanju i odnosu sa kupcima pojavljuju se različiti rizici. Svaki put kada unosimo narudžbu u ERP, ažuriramo zalihu ili druge podatke o artiklu na naš website, trošimo svoje dragocjeno vrijeme i energiju. Također povećavamo mogućnost greške, koja ni u kom slučaju nije dobra za samo poslovanje ili odnos sa kupcem.
Nekoliko grešaka koje se mogu dogoditi ukoliko još uvijek nemamo implementiranu integraciju webshopa i ERP sistema:
- Pogrešni podaci o artiklima
- Neažurni i nevažeći cjenici
- Netačan prikaz stanja zalihe
- Neprenesene narudžbe
- Netačne adrese dostave
Automatizovana platforma za integraciju sa webshop-ovima
Integracija poslovnog programa PANTHEON sa online trgovinama je do sada bila uglavnom prepuštena samom korisniku i količini njegovih resursa. Sa novim verzijama PANTHEON nudi automatizovanu platformu za integraciju sa webshop-ovima. Trenutno je razvijena integracija sa Shopamine webshop-om, a planirane su integracije sa drugim eCommerce rješenjima. Integracijom postižemo efekat unaprjeđenja efikasnosti i produktivnosti unutar kompanije. To nam omogućava sistem po kom se podaci uređuju i unose samo na jednom mjestu putem dijeljenja osnovnih šifranata: artikala, cijena, subjekata i zaliha koji se šalju iz PANTHEON-a u webshop te uvozom narudžbi sa webshop-a nazad u PANTHEON.
Integracijom PANTHEON-a sa webshop-om ostvarujemo prednosti na dva nivoa:
Povećano zadovoljstvo kupaca
- Raste kredibilitet i povjerenje u našu kompaniju
- Pristup up-to-date podacima 24/7
- Samostalni kupci – umanjuje se potreba za telefonskim pozivima i podrškom od strane našeg prodajnog tima
Povećana kontrola i smanjeni troškovi
- Automatizujemo ručne procese
- Ubrzavamo obradu i isporuku narudžbe
- Preciznije planiramo zalihe i smanjujemo troškove upravljanja zalihama
Unutar Administratorske konzole podešavaju se postavke za povezivanje sa webshop-om i vrste dokumenata narudžbi na koje se uvoze narudžbe sa webshopa. U šifrantima unutar PANTHEON-a je moguće odabrati koji podaci se sinhroniziraju sa webhop-om. Na primjer možemo odabrati koji artikli iz šifranta će biti objavljeni na našem webshop-u.
Za sinhronizaciju podataka između PANTHEON-a i webshop-a zadužen je workflow odnosno nekoliko njih. Kada će se sinhronizacija pokretati može podešavati sam korisnik putem automatskog pokretanja zadataka. Jednom kada se narudžba uveze sa webshopa u PANTHEON, omogućena je jednostavna obrada narudžbe, preko otpreme sa skladišta sve do konačnog izdavanja računa.
Slanje obavijesti direktno iz PANTHEON-a
Pri komunikaciji sa kupcima često želimo poslati i različite vrste obavijesti. Tako na primjer želimo informisati kupca da je njihova narudžba otpremljena ili pak poslati obavijesti kupcima koji naručuju putem webshop-a o aktuelnim akcijama i novostima. PANTHEON kroz opcije sa obračuna narudžbi nudi mogućnosti slanja email ili SMS obavijesti kupcu direktno iz PANTHEON-a. Za slanje obavijesti kupcima možemo kreirati i predloške tekstova koje po potrebi pozivamo i šaljemo.
Integracija je omogućena i u dijelu finansija kroz uvoz izvoda, na primjer sa Paypala koji je često instrument plaćanja na online trgovinama. U kombinaciji sa postojećim funkcionalnostima PANTHEON-a koji omogućavaju jednostavno knjiženje dokumenata cijeli proces robnog poslovanja je sada digitaliziran zahvaljujući integraciji PANTHEON-a i online trgovina.
Više o konferenciji, mogućnost prijave i detaljan program na https://konferenca.datalab.si/conference-program/.
Detaljnije o PANTHEON digitalnim rješenjima saznajte na www.datalab.ba ili upitom na godigital@datalab.ba.