Poziv za prijave: Operativni menadžer

Organizacija: Fondacija Krila nade / Fondacija Wings of Hope

Lokacija: Sarajevo, Bosna i Hercegovina

Rok za prijavu: 31. jul 2023

Kontakt: info@wings-of-hope.ba

Opis organizacije

Wings of Hope je neprofitna, grassroots organizacija čija je misija pomoći najugroženijim članovima društva, koji propadaju kroz pukotine sistema u Bosni i Hercegovini, da zaštite svoja ljudska prava i da ih osnaži da oporave svoja dostojanstva i da postanu aktivni članovi društva.

Posvećenost Wings of Hope ide ka društvenoj inkluziji i jačanju žena, djece, mladih i drugih ranjivih grupa promicanjem i zaštitom ljudskih prava, mentalnog zdravlja i podrške u obrazovanju. Profesionalci u fondaciji razvili su holistički model psihosocijalne podrške koji integriše različite profesionalce poput socijalnih radnika, psihologa, pravnika.

Opis pozicije

Operativni menadžer će biti ključni dio organizacije i pomoći će u implementaciji vizije Izvršnog direktora i Liderskog tima, prema uputama Upravnog odbora. OM će nadgledati svakodnevne operacije organizacije, uključujući upravljanje kancelarijom, ljudskim resursima, finansijama i grantovima, uključujući analizu i poboljšanje organizacionih procesa radi poboljšanja kvaliteta, produktivnosti i efikasnosti. Ova pozicija odgovara Izvršnom direktoru. Operativni menadžer će aktivno učestvovati u održavanju zdrave i aktivne timske kulture i radnog okruženja, aktivno će podržavati proces zapošljavanja, podržavati različite dnevne i nedeljne operativne zadatke i projekte za interne i eksterne odnose.

Odgovornosti

Kancelarijska administracija:

Odgovoran za opće e-mail sanduče/upite kako bi osigurao pravovremene odgovore i praćenje od strane odgovarajućeg osoblja, po potrebi.
Podržava izvršnog direktora u operacionalizaciji internih sastanaka koji uključuju: zakazivanje, kreiranje dnevnog reda i vođenje zapisnika.
Upravlja internim uredskim kalendarom.
Prema uputama, pomozite u razvoju, implementaciji i reviziji operativnih politika i procedura.
Pomozite u razvoju, implementaciji i praćenju godišnjih planova rada zaposlenih.
Osigurajte da su svi pravni i regulatorni dokumenti podneseni i nadgledajte njihovu usklađenost.
Upravljajte održavanjem fizičkih objekata i povezanih dobavljača trećih strana za režijske troškove (npr. najam, komunalije, osiguranje).
Ljudski resursi:

Koordinirajte proces zapošljavanja uključujući oglase za posao, pregled životopisa, organiziranje intervjua s kandidatima i prijem novih radnika.
Nadgledati ugovore sa zaposlenima i ugovore o uslugama, administraciju evaluacije učinka i disciplinske procedure po potrebi.
Promovirajte kancelarijsku kulturu koja podržava pozitivno timsko okruženje. Kolegijalan, refleksivan i pun poštovanja.
Finansijski menadžment/Razvoj fonda

Nadgledati računovodstvo: nadgledati knjigovođu; osigurati pridržavanje računovodstvenih politika i praksi; i koordinira i podržava pripremu godišnje revizije sa računovodstvenom firmom.
Nadgledati pripremu finansijskih izvještaja i kreirati dodatne izvještaje po potrebi za grantove, projekte i sastanke odbora.
Pripremiti godišnji budžet u koordinaciji sa ED i osobljem.
Predstavite sve relevantne finansijske podatke na odobrenje ED i Odboru.
Prikupiti sadržaj za periodične i godišnje izvještaje; rad sa drugim osobljem na kreiranju.
Rad sa ED, pomaže u pripremi materijala za sastanke odbora i djeluje kao veza osoblja s relevantnim odborima.
Vodeći administrativne aspekte individualnog davanja, korporativnog davanja i upravljanja grantovima, uključujući istraživanje donatora, upravljanje podacima, komunikaciju sa donatorima, razvoj pretprograma i aplikacija za grantove, praćenje i izvještavanje.
Pomozite u implementaciji i upravljanju godišnjim planom prikupljanja sredstava.
Kvalifikacije/vještine

Uspješan kandidat za poziciju Operativnog menadžera imaće sljedeće kvalifikacije:

Minimalna diploma iz društvenih nauka i 2 godine profesionalnog iskustva na neprofitnoj/srodnoj poziciji.
Demonstrirano iskustvo u organizacionom/razvoju resursa, menadžmentu osoblja i finansijskoj/budžetskoj administraciji.
Visoko organizovan s pažnjom na detalje; strpljenje; sposobnost samostalnog rada i koordinacije više različitih projekata, postavljanja realnih rokova i upravljanja vremenskim okvirom.
Jake interpersonalne vještine.
Unesite način razmišljanja o korisničkoj službi kako u interne tako iu eksterne odnose, izgrađujući i njegujući odnos i povjerenje, te pridajući veliku vrijednost vještinama odnosa.
Pomozite u promoviranju organizacijske kulture koja podstiče vrhunske performanse i visok moral.
Samopokretač koji je sposoban da radi nezavisno i saradnički, balansirajući nezavisno prosuđivanje i donošenje odluka sa traženjem pojašnjenja, saradnje i praćenjem postojećih procesa kada je to potrebno i dostupno.

Vještine određivanja prioriteta i sposobnost rada u skladu sa potrebama organizacije.
Utjelovljuje lične kvalitete integriteta i kredibiliteta. Održava povjerljivost.
Potrebno je napredno poznavanje Microsoft Office paketa i Google diska.
Odlične pismene i verbalne vještine kako na BHS-u tako i na engleskom jeziku.
Spremnost za učenjem i rastom sa organizacijom.
Snažna posvećenost misiji i viziji Wings of Hope.
Kako se prijaviti:

Molimo da do 31. jula 2023. dostavite svoju biografiju sa relevantnim vještinama i iskustvom na info@wings-of-hope.ba. Kvalifikovani kandidati će biti pozvani na intervju.

Ukoliko imate bilo kakvih pitanja vezanih za poziciju ili proces prijave, kontaktirajte nas na info@wings-of-hope.ba.

Izvor: www.wings-of-hope.ba

 

 

„Ova objava je nastala u okviru Bosnia and Herzegovina Resilience Initiative (BHRI) projektom, koji sprovodi Međunarodna organizacija za migracije (IOM), uz finansijsku podršku Austrijske razvojne saradnje.“