Sweden/USAID FARMA II projekt poziva male biznise da se priključe kampanji “Hrana Gurmana”

SARAJEVO, 6. juli 2020. – Sweden/USAID FARMA II projekt objavio je danas javni poziv za male biznise da se pridruže promotivnoj kampanji “Hrana Gurmana”.
FARMA II projekt - Poziv malim biznisima da se priključe kampanji ...
Kampanja će obuhvatiti 120 malih biznisa, uključujući 100 proizvođača visokokvalitetne hrane iz sektora voća i povrća, mlijeka i mliječnih proizvoda, peradarstva, meda, ljekovitog i aromatičnog bilja, i sektora šumskog voća i gljiva, 10 delikatesnih trgovina i 10 restorana, koji svoju ponudu temelje na proizvodima iz BiH.
Cilj kampanje “Hrana Gurmana” je pružiti podršku malim biznisima u suočavanju sa utjecajem ekonomske krize uzrokovane pandemijom COVID-19, pomažući im u proširivanju baze kupaca i povećanju prodaje. Kampanja će promovisati njihove proizvode i usluge te ih povezati s ljubiteljima ukusnih i zdravih domaćih proizvoda.
Kampanja „Hrana Gurmana“ odvijati će se u sljedeća tri mjeseca na pet kanala društvenih medija, uključujući Facebook, Instagram, Twitter, YouTube i LinkedIn, kao i web stranicu FARMA II projekta www.farmabih.ba.
Svi zainteresovani i registrovani mikro, mali i srednji biznisi koji su uključeni u proizvodnju i prodaju vrhunske hrane mogu se prijaviti za sudjelovanje u kampanji do 20. jula 2020. godine.
Proizvođači se mogu prijaviti na sljedećem linku: https://forms.gle/YrDMmLJY2FZaUHQf6, dok se trgovine i restorani mogu prijaviti ovdje.
Cjelokupni tekst Javnog poziva možete pogledati ovdje.
Za više informacija o kampanji “Hrana Gurmana”, kontaktirajte hranagurmana@farmabih.ba.
(farmabih.ba)