U Transcomu navode da žele ponuditi bosanskohercegovačkom tržištu nešto novo u svijetu telekomunikacija te proširiti svoju mrežu kontakt centara, čime će dodatno ojačati svoj regionalnu prisutnost u ovom dijelu Europe. U kompaniji navode da u svom novom kontakt centru imaju u planu zaposliti više od 150 agenata na njemačkom projektu, a otvorene su i prijave za pozicije u odjelu ljudskih potencijala, rukovodećih pozicija i poslova u IT sektoru.
Menadžment Transcoma iznimno je optimističan u vezi svoje nove investicije u Bosni i Hercegovini, a kao primjer posljednje takve uspješne investicije izdvaja se otvorenje kontakt centra u Zagrebu u kojem je u prvoj godini poslovanja zaposleno više od 300 uposlenika. Zagrebački kontakt centar konstantno povećava broj zaposlenih, a jednako uspješnu priliku u Transcomu vide i u Tuzli.
Kada govorimo o zemljama regiona Transcom posluje duže od 13 godina, sa četiri kontakt centra u Hrvatskoj i to u Osijeku, Vinkovcima, Zagrebu i Puli te dva kontakt centra u Srbiji, u Beogradu i Novom Sadu. Kompanija obuhvata niz različitih projekata koji se odnose na pružanje korisničke podrške svojim klijentima.
Karakteriše ju jedno dinamično, motivirajuće i prijateljsko radno okruženje s konstantnom mogućnosti napretka za sve uposlenike koji se istaknu svojim radom i proaktivnošću. Prema riječima njihovih zaposlenika, najbolja karakteristika Transcoma je izražen timski duh i ugodna radna atmosfera.
S obzirom da se projekti razvijaju velikom brzinom, iznimno su česta interna unaprijeđenja uposlenika na više pozicije, zbog čega je u kompaniji moguće izgraditi karijeru u prilično kratkom roku.
Zahvaljujući dugogodišnjem iskustvu i poslovanju u nizu zemalja širom svijeta, kompanija se jednostavno prilagođava na sve promjene u okruženju, stoga je u situacijama poput nedavne globalne pandemije koja je zahtjevala rad od kuće, isti bio omogućen svim zaposlenima u iznimno kratkom roku. Kompanija zbog svojih savremenih tehnoloških rješenja i kvalitetnog kadra konstantno raste i omogućava zaposlenima da grade svoju karijeru u stabilnom i sigurnom okruženju.
Rad u Transcomu omogućen je svim generacijama, od studenata do osoba starije životne dobi, a zbog uhodanih mehanizama poslovanja, organiziranih treninga i konstantnog rada na edukativnim platformama za svoje zaposlenike, svi zaposleni imaju mogućnost konstantno se educirati i uhvatiti korak sa suvremenim načinima poslovanja u svijetu telekomunikacija.
Svi zainteresovani za rad na jednoj od pozicija koje su trenutno otvorene pozvani su da se prijave i iskuse prednosti rada u međunarodnom okruženju. Trenutno je otvorena pozicija agenta na projektu na njemačkom jeziku, pozicija regrutera, specijalista u odijelu ljudskih potencijala, analitičara kvalitete, voditelja tima i IT stručnjaka.
Detaljnije informacije moguće je pronaći na internet stranici kompanije ili na njihovim društvenim mrežama, putem kojih je moguće stupiti u kontakt s menadžmentom te saznati više informacija o radu u kompaniji i svim mogućnostima koje će kontakt centar u Tuzli pružati.