Zadovoljstvo nam je obavijestiti vas o održavanju koncerta ansanbla SA Sinfonietta koji će se održati u subotu, 15. jula 2023. godine u bašti Muzeja književnosti i pozorišne umjetnosti Bosne i Hercegovine (Sime Milutinovića Sarajlije 7, Sarajevo) s početkom u 20h.
Koncert se organizuje uz podršku Turističke zajednice Kantona Sarajevo, a u okviru Sarajevo
Summer Festa 2023.
Na koncertu će se izvoditi djela J. Haydna, A. Vivaldija, R. Glièra, P. Vasksa i G. Handela. Ansambl čine muzikologinja i kuratorica koncerta Maja Baralić-Materne, sopranistica Aida Čorbadžić, violinistice Alma Dizdar i Tamara Arsovski, violinista Marko Simović, violistica Aida Deljkić, te violončelistica Belma Alić.
Ulaz na koncert je slobodan.
Ansambl SA Sinfonietta
Ansambl SA Sinfonietta čine asistentice, profesori MAS i solisti Opere Narodnog pozorišta u Sarajevu. Ansambl aktivno koncertira od 2016. godine i do sada je imao uspješne koncerte na festivalima: Vaclaf, Majske muzičke svečanosti, Sarajevska zima, SVEM, Baščaršijske noći, Zeničko proljeće i FUU. Pored standardnog repertoara, fokus ansambla SA Sinfonietta je na izvođenju djela savremenih i bosanskohercegovačkih kompozitora.
Tamara Arsovski, violina
Dodiplomski i master studij violine završila je u klasi prof. Violete Smailović – Huart na Muzičkoj akademiji Univerziteta u Sarajevu, a od 2019. godine na istoj instituciji studira doktorski studij u klasi profesora Ernsta Kovacica. Tokom studija učestvovala je na seminarima i majstorskim radionicama kod istaknutih profesora: Violeta Smailović-Huart, Stefan Milenković, Ilia Korola, Hakan Şensoy, Deborah Wong i Manhattan String Quartet. Kao solistica je nastupala sa orkestrima Camerata Academica, Gudački orkestar MAS i Mostarski simfonijski orkestar. Od 2014-2017. godine je bila članica orkestra Sarajevske filharmonije. Trenutno je zaposlena kao asistentica na predmetima Kamerna muzika i Violina na Odsjeku za gudačke instrumente i gitaru na Muzičkoj akademiji Univerziteta u Sarajevu.
Alma Dizdar, violina
Diplomirala je na Muzičkoj akademiji Univerziteta u Sarajevu u klasi van. prof. mr. YeonJu Jeong. Master studij je pohađala na univerzitetu Ithaca College u Ithaci, New York u klasi prof. dr. Calvina Wiersme, a potom na Muzičkoj akademiji Univerziteta u Sarajevu, u klasi van. prof. mr. YeonJu Jeong. Za prvi ciklus je nagrađena priznanjem Zlatna značka Univerziteta u Sarajevu. Stručno se usavršavala na seminarima kod poznatih pedagoga: Dora Schwarzberg, Anna Dzialak Savytska, Ernst Kovacic, Orest Shourgot, Cihat Askin, Calvin Wiersma i Mark Steinberg. Nastupala je u zemljama regiona, Austriji, Njemačkoj, Francuskoj, Italiji i u SAD. Kao solistica je nastupala sa Simfonijskim orkestrom Mostar i gudačkim orkestrom “Strings attached Sinfonietta”. Dobitnica je više prvih nagrada na federalnim takmičenjima u BiH, druge nagrade na internacionalnom violinističkom takmičenju SASEVC 2017. godine i treće nagrade na takmičenju Petar Konjović 2013. godine u Beogradu. Studentica je III ciklusa studija na Muzičkoj akademiji Univerziteta u Sarajevu u klasi prof. emeritusa Ernsta Kovacica. Trenutno je zaposlena kao asistentica na predmetu Violina i Kamerna muzika na Muzičkoj akademiji Univerziteta u Sarajevu.
Aida Deljkić, viola
Diplomirala je 2014. godine na Muzičkoj akademiji u Sarajevu u klasi prof. Dejan Mlađenović, a magistrirala 2016. godine u klasi prof. Pavel Kandrušević. Dobitnica je nagrada i priznanja na domaćim i međunarodnim takmičenjima i muzičkim festivalima. Usavršavala se iz oblasti viole, kamerne muzike i prisustvovala je na seminarima uvaženih profesora: Pavel Kandrušević, Violeta Smailović, Sergej Kravčenko, Maja Rome i Manhattan String Quartet. Kao solistica nastupala je sa Gudačkim orkestrom MAS i Kamernim simfonijskim orkestrom Zenica. Trenutno je zaposlena kao asistent na predmetu Viola na Muzičkoj akademiji Univerziteta u Sarajevu.
Belma Alić, violončelo
Diplomirala 2004. godine u klasi prof. Yevgeny Xaviereff-a na Muzičkoj akademiji u Sarajevu. Godine 2007. završava postdiplomski studij u istoj klasi i 2015. godine doktorski studij na Muzičkoj akademiji u Sarajevu na temu Nove tehnike u literaturi za violončelo solo XX i XXI stoljeća. Tokom školovanja pohađala je brojne seminare i majstorske radionice za violončelo i kamernu muziku kod profesora Herre-Jan Stegenga, Nikola Ružević, Balazs Mate, Conradin Brotbek, Johannes Goritzki, Mineo Hayshi i Raphael Wallfisch. Kao solistica nastupala je uz pratnju orkestra Sarajevske filharmonije, Kamernog simfonijskog orkestra Zenica, Orkestra studenata Muzičke akademije u Sarajevu, Gudačkog orkestra Muzičke akademije u Sarajevu i Mostar Sinfoniette. Osnivač i umjetnički rukovodilac ansambla Strings Attached Sinfonietta. Redovna profesorica je na predmetima Violončelo i Kamerna muzika za gudače na Muzičkoj akademiji Univerziteta u Sarajevu.
Marko Simović, violina
Upisuje Muzičku Akademiju na Cetinju sa 15 godina i diplomira sa najvećom ocjenom u klasi prof. Romana Simovića. Kao stipendista Vlade Crne Gore magistrirao je na Univerzitetu u Istočnom Sarajevu, trenutno je na Doktorskim studijama Univerziteta umetnosti u Novom Sadu. Usavršavao se u zemlji i inostranstvu kod profesora kao što su: Emil Kamilarov, Dina Šnajderman, Irina Jašvili, Florijan Balaž, Sergej Kravčenko, Aleksandar Ostrovsky.
Nastupa kao solista i kamerni muzičar u: Crnoj Gori, Srbiji, Hrvatskoj, Albaniji, Bosni i Hercegovini, Ukrajini, Makedoniji, Turskoj, Njemačkoj i Belgiji. Dobitnik je i mnogobrojnih nagrada na republičkim i saveznim takmičenjima. Do sad je bio angažovan u nekoliko navrata kao menadžer festivalskih orkestara: Kotor Art, AMA Perast, Nikšić Guitar Festival, Budva “Grad-Teatar”, a u periodu od 2005-2011 i na organizaciji muzičkog programa u Kraljevskom pozorištu “Zetski dom” na Cetinju. Gostujući je koncert-majstor Bilkent Simphony orchestra u Ankari. Od 2003. godine aktivno se bavi pedagoškim radom, kao profesor violine. Vanredni je profesor na predmetu Violina na Muzičkoj akademiji Univerziteta u Sarajevu.
Maja Baralić-Materne, muzikolog
Diplomirala na Muzičkoj akademiji Univerziteta u Sarajevu, na Odsjeku za muzikologiju/etnomuzikologiju. Od 1983. radila je u Odsjeku za ozbiljnu muziku Radio Sarajeva, a od 1985. u Muzičko- zabavnom programu Televizije Sarajevo. Od 1994. godine je stručni saradnik u Zavodu za zaštitu prirodnog i kulturno-historijskog naslijeđa Bosne i Hercegovine. Od 2001. godine do danas radi kao urednica muzičkih emisija (iz žanrova umjetnosti i world music) na Radiju Bosne i Hercegovine. Učestvovala je i izlagala na mnogim domaćim i međunarodnim naučnim skupovima i simpozijumima vezanim za muziku i objavila niz tekstova u dnevnoj štampi i stručnim časopisima.
Aida Čorbadžić, sopran
Diplomirala je 2006. godine na Muzičkoj akademiji Univerziteta u Sarajevu u klasi prof. Paše Gackić. Usavršavala se na seminarima kod prof. Olivere Miljaković, prof. Ute von Garczinsky, prof. Andreasa Karakasa i prof. Tatjane Šorlujan. Bila je stipendistica Kantona Sarajevo, CEE Musiktheatra (Centras & Eastern European Musiktheater) iz Beča, Barokne akademije u Gmundenu (Austrija).
Od 2004. godine je članica Hora Opere Narodnog pozorišta Sarajevo, 2007. dobija status solistice, a od 2020. je prvakinja Opere. Kao solistica je nastupala sa Sarajevskom filharmonijom širom Bosne i Hercegovine, zatim u Hrvatskoj, Sloveniji i Italiji. Ostvarila je uloge opernog i operetnog repertoara. Pjevala je veliki broj koncerata u okviru festivala Sarajevska zima, Baščaršijske noći, SVEM, Majske muzičke svečanosti, Musicale Internazionale Nei Suoni dei Luoghi u Italiji. Dobitnica je godišnje nagrade Narodnog pozorišta Sarajevo za najbolju glavnu opernu žensku ulogu Mala Floramye/Suzette u opereti “Mala Floramye”.
„Ova objava je nastala u okviru Bosnia and Herzegovina Resilience Initiative (BHRI) projektom, koji sprovodi Međunarodna organizacija za migracije (IOM), uz finansijsku podršku Austrijske razvojne saradnje.“