Projekt “Poduzetničke akademije” koji će do kraja 2020. godine biti implementiran u Sarajevu, namjenjen je prvenstveno ženama i mladima, podržan od strane Federalnog Zavoda za zapošljavanje, a sve u svhu edukacije i osnaživanja nezaposlenih žena i mladih.
Zašto baš ova kategorija je označena kao ciljna skupina?
Prvenstveno iz razloga što osnaživanjem žena svih dobnih skupina i mladih (m/ž) do 35 godina, kao definisano najranjivije skupine u našem društvu, poboljšavamo njihove pozicije u poslovnom okruženju i doprinosimo razvoju istog. Podrška ženama i mladima, u okviru ovog projekta značiće prvenstveno edukaciju i jačanje kapaciteta polaznica/ka, usmjerenih ka motivaciji i edukaciji radi pokretanja vlastitog biznisa.
U PERIODU KAD MNOGI ODUSTAJU, KAD EKONOMIJA SVAKIM DANOM SLABI, KADA SE SVE MANJE PUTUJE I KOMUNICIRA, POD GESLOM “NEĆEMO STATI – MI ĆEMO USTATI I KRENUTI NAPRIJED” REALIZOVAĆE SE OVA AKADEMIJA, ZA KOJU JE VEĆ ISKAZANO VELIKO INTERESOVANJE ŽENA I MLADIH IZ KS.
Veliki broj (puno veći od broja mogućih polaznica) prijava je već pristigao, ali poziv još nije zatvoren i ukoliko je neko propustio raniju obavijest, do ponedjeljka, 31.08. do 12h moguće je prijaviti se OVDJE.
Akademija će se implementirati kroz osam modula, s tim da će svaki modul biti realizovan dijelom kroz klasičnu edukaciju u sali, “face to face” sa predavačima, a dijelom online.
PRVOBITNO JE BILO PREDVIĐENO DA SVE BUDE REALIZOVANO NA KLASIČAN NAČIN, ALI ZBOG PANDEMIJE IZAZVANE VIRUSOM COVID_19, MORALO SE PRISTUPITI KOREKCIJI PLANOVA I SVE USKLADITI SA NOVONASTALOM SITUACIJOM.
Realizacija počinje u subotu, 5.septembra 2020.godine, a planirano je da se svi moduli završe do 12.decembra. Na poslednjem modulu će se svim polaznicama, uz uslov da su odslušale i aktivno uzele učešće u radu svih modula, dodijeliti certifikati.
Vještine i znanja koje će iskusni treneri, mentori i predavači prenijeti na polaznice su od presudnog značaja kod donošenja odluke da li i na koji način pokrenuti vlastiti biznis. Od motivacije, vizije, misije, pravilnog postavljanja ciljeva, neophodnih informacija o načinu i procesu registracije obrta ili privrednog društva, osnovnih znanja iz oblasti računovodstva i vođenja poslovnih knjiga, te čitanja poslovnih izvještaja; marketinga i odnosa s javnošću, tehnika prodaje i pozicioniranja na tržištu, soft skils, umrežavanje, poslovne vještine, swot analiza, biznis plan, … pa sve do realizacije – sigurnim koracima – doći će do svog cilja.
(hocu.ba)