CAT Bosna i Hercegovina svojim prisustvom na društvenim mrežama ponudila je mladima u BiH i regionu nove pristupe u aktivizmu, naročito kada je riječ o onom koji se dešava na društvenim mrežama.
Stoga u želji da svoje znanje prenesemo i na ostale mlade širom Bosne i Hercegovine, u saradnji sa eminentnim omladinskim radnicama iz Srbije Ivanom Volf i Marinelom Šumanski donosimo našu prvu Digitalnu akademiju za menadžere društvenih mreža!
Digitalna akademija okuplja 24 najmotivisanija mlada menadžera društvenih mreža iz organizacija civilnog društva u Bosni i Hercegovini, došlo je vrijeme da vam predstavimo Natašu Đurić, koja nam dolazi iz Udruženja Vizija Doboj.
Nataša Đurić ima 22 godine i dolazi nam iz Doboja. Član/volonter i aktivista je u Udruženju Vizija iz Doboja od 2014. godine. Završila je Ekonomsku školu u Doboju i poslije toga se kako sama kaže aktivnije posvetila svom članstvu u lokalnom nevladinom udruženju.
Udruženje Vizija Doboj se bavi promocijom preduzetništva sa posebnim akcentom na razvoj malih mini porodičnih biznisa i to za mlade. Aktivni su u promociji izgradnje mira još od 2014. godine i to u PRObudućnost projektu i drugim oblastima.
Dio udruženja je aktivan u socijalnom preduzetništvu i trenutno radi projekat za osnaživanje žena u Tešnju. Drugi dio udruženja čine mladi koji su se u saradnji sa mladima iz Doboja aktivirali i pokrenuli inicijativu za osnivanjem omladinskog centra u Doboju koji bi pomogao poboljšanju položaja mladih u društvu.
Dio si prve CAT Digitalne Akademija, koja su tvoja očekivanja?
“Nemam velikog iskustva što se tiče vođenja online kampanja ali sam spremna da dam svoj maksimum na prvoj CAT Digitalnoj Akademiji. Prvi od razloga je taj što sam željela da pomognem udruženju „Vizija“ da povećaju svoju vidljivost i pružim mogućnost da široj masi pokažu čime se bave ali i da naučim kako da vodim online kampanju i nadam se ću poslije akademije uspješno pomoći udruženju i mladima iz Doboja.”
Online aktivizam, šta smatraš da su njegove prednosti i da li postoje mane?
“Uticaj medija zadnjih nekoliko godina je značajno porastao, pogotovo kada je u pitanju promocija preko istih. Najveći dio promocije se vodi putem društvenih medija jer je to jedan od najefikasnijih načina da se proizvod ili usluga predstavi velikom broju budućih korisnika. Ali bas zbog tog velikog uticaja medija često se susrećemo i sa zloupotrebom istih.”
Koja je tvoja poruka mladima u Bosni i Hercegovini?
“Moja poruka mladima je da budu hrabri i da se odlučno bore za svoja prava i svoje mjesto u društvu.”
Online aktivizam u Bosni i Hercegovini dolazi na velika vrata!