Predstavljeni projekti i kampanje predstavnicima 39 Univerziteta

Ana i Azra su predstavile veoma inspirirajuću i motivirajuću kampanju “Neću na biro!”, koju su realizirale u zemlji gdje je stopa nezaposlenosti velikih i razočaravajućih 30%.

U okviru programa obilježavanja Međunarodnog dana Univerziteta “Džemal Bijedić” u Mostaru, organiziranog od strane Ureda za međunarodnu suradnju Univerziteta i Službe za međunarodnu suradnju Univerziteta u Sarajevu, marketing projekte i kampanje predstavili su sjajni studenti Ekonomskog fakulteta i Fakulteta informacijskih tehnologija Univerziteta “Džemal Bijedić” u Mostaru: Ana Krulj, Azra Kozo i Anes Mušić.

Čast i privilegiju da poslušaju prezentacije veoma uspješnih i medijski popraćenih projekata koje su kreirali i u kojima su participirali u tekućoj akademskoj godini: “Neću na biro!” i “Ko će više?”, imali su predstavnici 39 visokoobrazovnih institucija iz 13 zemalja (Belgije, Hrvatske, Češke Republike, Njemačke, Mađarske, Italije, Lihtenštajna, Litve, Poljske, Portugala, Rumunjske, Španije i Turske).

“Neću na biro!”

Ana i Azra su predstavile veoma inspirirajuću i motivirajuću kampanju “Neću na biro!”, koju su realizirale u zemlji gdje je stopa nezaposlenosti velikih i razočaravajućih 30%. Kroz promotivni video i usmenu prezentaciju naglasile su da su mladi ljudi u obavezi da rade na sebi, te da se ističu na tržištu rada kroz diferencirana znanja i vještine. Pozvale su sve studente u Bosni i Hercegovini, da pored formalnog obrazovanja, svoj CV pune neformalnim obrazovanjem, volonterskim radom, studentskim praksama, učenjem stranih jezika, putovanjima i međunarodnim projektima mobilnosti. Poslale su snažne poruke da vole svoje zemlju, i da budućnost žele graditi u BiH, te sa sigurnošću tvrde da će diferencirane studente poslodavci uvijek naći, te da će isti znati  i moći realizirati svoje ideje i pokrenuti vlastite biznise, unapređujući privredni rast i razvoj zemlje.

“Ko će više? #uraditi dobra”

Anes Mušić je pored projekta realiziranog u suradnji sa marketing agencijom “eMedia Patch”, predstavio projekt Inicijative građana “Ko će više?” u okviru kojeg entuzijasti, predvođeni Adijem Đukićem, već treću godinu volonterski prave akcije i ukazuju na probleme u našem okruženju. Anes je ove godine, točnije 3. lipnja, bio dio tima koji je izmamio osmjehe i izazvao oduševljenje brojnim građanima i maloj raji na Sportsko-rekreacionom centru Bunica. Gostima Univerziteta su predstavljene sve kreativne radionice realizirane tog dana, igre iz djetinjstva nešto starije raje sa malom rajom, te sve poduzete aktivnosti od različitih aktera koji su poslali snažne poruke o potrebi revitalizacije i vraćanja starog sjaja kupalištu Bunica.

Emocije i oduševljenje

“Koliko su dobro i emotivno obojeno prezentirani projekti i marketing kampanje od strane Ane, Azre i Anesa, govori podatak da su sve delegacije iz 13 različitih zemalja Europe poželjele da se upoznaju sa ovim kreativnim i proaktivnim mladim ljudima, te im ponudili priliku za buduće saradnje, studentske prakse i razmjene. Zahvaljujem Uredu za međunarodnu suradnju UNMO što su pružili priliku studentima da aktivno participiraju na ovako važnom danu za Univerzitet, te čestitam studentskoj ekipi na vrhunski odrađenom poslu i promoviranju snaga i kompetencija Fakulteta i Univerziteta”, naglašava predmetni nastavnik Marketinga, prof. dr. Veldin Ovčina.

 

Pročitajte više na: https://bljesak.info/sci-tech/obrazovanje/predstavljeni-projekti-i-kampanje-predstavnicima-39-univerziteta/425699?utm_campaign=ba.contentexchange.me&utm_medium=referral&utm_source=ba.contentexchange.me&utm_content=KLzo7dJxkAYQQtQ7C&pv=f14f7f29-806b-4957-9a8d-c9574cc76205

 

 

„Ova objava je nastala u okviru Bosnia and Herzegovina Resilience Initiative (BHRI) projektom, koji sprovodi Međunarodna organizacija za migracije (IOM), uz finansijsku podršku Austrijske razvojne saradnje.“